vervolg:D
omdat ik geen zin had in leren >.<
en ik moet tot en met dinsdag leren (huil)
nou goed, hier is het vervolg :D
xxx

is it love?
Ik zwem onderwater terug naar de rand van de zwembad en ga er tegen aan staan. 'Koud!' zeg ik overdreven. Ik zie Georg naar mij kijken. Als hij nu mijn tattoo heeft gezien ben ik genaaid. Ik probeer zo normaal mogelijk te doen. Ik moet doen alsof ik niets te verbergen heb. Ik zie dat Georg al niet meer naar me kijkt. Gelukkig.
*Tom Pov*
Ik zie hoe Georg, Gustav, en Bill in het water belanden. Shanti zit zich kapot te lachen. Ook Romy en Siham staan naast mij te lachen. Dan opeens iets onverwachts. Romy fluisterd iets in Siham's oor, Siham knikt. Ze trekken beide hun t-shirts uit, verlekkerd kijk ik naar hun mooie lichamen. Tom beheers je, denk ik nog in mezelf. Toch luister ik niet. Siham en Romy rennen dan in hun BH naar buiten. Ik kijk ze verlekkerd na. Als Georg ziet dat ik naar Romy kijk, dan hang ik. Ik ren ze achterna en spring het zwembad in. Achter Siham aan. Het water voelt ijskoud aan. Siham's blote rug en buik, vol met kleine waterdeeltjes. Wat is ze toch mooi.
-love?-

Reageer (10)

  • billXkimy

    Snel verder plzz!!

    Xx

    1 decennium geleden
  • barbara

    Meis ga please bitte heel snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Vervain

    Jaman, ik ben van Georg. Púh!

    Snel veder! damnit, ik wil dat je snel 1438267 delen schrijft, :]

    x.

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    snel verder!!


    x

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    snel verdr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen