vervolg :D
ik heb de volgende ook al klaar liggen ^^
maar dan moeten jullie eerst reacties plaatsen (puh)
(A)
xx
samantha

Gustav to your service
*shanti pov*
Tom is er nu ook bijgesprongen, met zijn kleren nog aan. Ik spatter water naar Romy heen, zij spattert water terug naar mij. Siham doet ook mee. Algauw is iedereen druk met elkaar te bespetteren. Dan zie ik Georg en Romy met elkaar zoenen, aan het eind van het zwembad. 'oooeeehhh!!1' begint iedereen. Romy en Georg steken beide hun middelvinger omhoog. Iedereen begint te lachen. georg en Romy staan op en lopen naar binnen toe. 'Ga je ook mee naar binnen?' vraagt Siham. Ik knik nee, en laat mijn ogen naar mijn schouder gaan. Ze snapt het gebaar. 'Tom ga je mee naar binnen?' vraagt Siham dan heel lief. Tom knikt. Loopt het zwembad uit, en gaat dan met Siham naar binnen. Gustav zucht. Hij stapt dan toch uit het zwembad. 'gustav? bedankt dat je me nog kwam redden van georg' lach ik. Gustav gaat recht staan, en doet heel verwaand. ''Gustav uw reddende engel, tot uw dienst' zegt hij dan met een sierlijke buiging, en loopt nonchelant naar binnen.
-They have left the pool-

Reageer (7)

  • MrsGrey

    jij schrijft ok egt grappig egt supper gewoon!!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • Kyuhyun

    ''Gustav uw reddende engel, tot uw dienst' zegt hijxD
    verder

    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • x3x3x3

    waar is bill opeens?
    xx verder (A)

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    verdr ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen