Foto bij 048 Charlie McFly

Een hoofdstukje voor die mega lieve JudithHoran. Haar lieve reacties zijn zoooooooo geweldig :). En ik wilde haar nog een keertje bedanken (had ik al gedaan in een best falend youtube filmpje:)).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • VickyNorris

    Ik ben boos, HEEEUUL BOOS OP JOU. Door jouw fantastische stomme kut story kan ik niet leren vor mijn kutprpefwerkweek, IK HAAT JOU EN JOUW FANTASTISCHE STORY OMDAT IK WORDT AFGELEID !

    Met woedende groet, Lauren .

    1 decennium geleden
  • Romyy43

    WOWWW , cool stukjee :D

    1 decennium geleden
  • AngelsXlove

    yooooooooo! dit verhaal is zooooooooo cool!
    ik heb hem in een keer uitgelezen... (al is het nog nie uit natuurlijk...)
    toen ze denet knuffelde moest ik eerst een rondje van blijdschap door de kamer springen...xD
    GEWEEEEEEEEEEEEEEEELDIG!!!!!(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Judithjjeee

    maar afgelopen nachten ben ik bij Niall gebleven omdat we toch samen oefenden en we dat net zo goed bij Niall thuis kunnen doen....haha okeaay sorry maar als je alleen dit stukje leest klinkt het zoooo fout xD sorryy dat moest ff xD

    maargoed.....ze mag zoveel oefenen met Niall als ze wil zolang ze maar niks met hem gaat beginnen want Nialll is from moiiii haha XD

    oohw dankje liefste schat (K)*slijm slijm slijk* dikke shout out terug xD tjeez ik gebruik xD vaak maargoed...ff over jou en de verhaal:

    I WANT I WANT I WANT MOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEE zoo is dat een beetje duidelijk (cool)(dit ben jij met je ubercuuwle zonnebril)
    helaas voor ons valt gym morgen niet uit....WE ZIJN NOG WEL Z'N MENTORKLAS....
    maar okeaay jij verdiend dus echt zooovveeeeel kudo's dat quizlet vast zou lopen haha en dan zou jij op 1 in de top komen, en dan wordt jouw schrijftalent ontdekt door een of andere gast....en dan ga je naar Londen om daar verder te schrijven omdat Londen gewoon DaBomb is xD maar je wil/mag niet alleen dus MOET ik maar mee....en dat moet je liedjes gaan schrijven voor een of andere boyband.....moet jij eens raden voor wie....

    JUISSSSTTT voor Big Time Rush xD
    okeaay en BTR is dus op tour weetjewel met een of andere andere band en daarmee kom je dus in contact en zij willen dat jij voor hun gaat schrijven maarja...je hebt een contract en onstaat er een dik gevecht xD
    en uiteindelijk wint toch die andere band te zijn...JUISTTTT en dat is wel one direction :P maar dan gaat het uit met Liam's vriendinnetje en jij trekt veel met hem op om hem te troosten en wordt hij verliefd op jou en gaan jullie trouwen en krijgen kinderen en bij Niall en mij is het precies hetzelfde verhaal...(behalve dan dat Niall geen vriendin heeft en ik dan zeg maar niet schrijf maar dat ik gewoon met jou mee ben :P)en dan worden we zeg maar een soort van zusjes want de jongens zijn als broers voor elkaar haha en dan leven we nog lang en gelukkig....
    goed hoe was ik hier ook eens weer gekomen??
    ojaa jou schrijftalent...nee maar serieus ik vind echt dat jij superleuk schrijft en dat je echt je verhaaltje nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mag maken want dat vind Judith heel leuk...niet alleen Judith trouwens maar ook jou andere abo's heá? XD

    Ik hoooop echt dat het van het weekend mag en anders doen we dat zekers nog een ander xtje want dat MOET MOET MOET!!!!

    nouja...lief lief lief schatje...ik heb niet zoveel meer te vertellen (okeay ik kan uren praten over 1D maar dat gaan makkelijker op school(vind jij die D er trouwens ook niet raar uitzien??(okeaay het is gewoon een hoofdletter)ikke wel)want op school gaan praten veel sneller(volg je het nog met al die haakjes?))
    dus ga ik mijn reactie maar afsluiten en als jij nou nog eens een stukje schrijft_O_ krijg je daarna nog een reactie van mij

    doeeeei lieffie en tot morgen op school
    xxxx LoveYaaaa
    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Shinyworld

    geweldige story! ze moeten het goedmaken, en dan trouwen en een kindje krijgen en een heel gelukkig leven lijden!!! snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen