vervolg :D
omdat juliie z'n lieve reacties achterlaten (A)
xxx
sam

love is in the air!
Ik voel zijn handen, langzaam via mijn benen, langs mijn heupen gaan. Hij legt zijn handen om mijn middel heen. Ik leg mijn handen om zijn nek. Onze tongen masseren elkaar. Langzaam gaan onze lippen vanelkaar af. Mijn hart blijft te keer gaan. Dit was echt geweldig. Zwijgend kijken we elkaar aan. Zijn bruine ogen, blijven gericht op die van mij. Ik kan niets anders doen, dan alleen maar blijven kijken. Langzaam duwt hij nog een kusje op mijn lippen. Duizende kriebels gingen door mijn lichaam heen. Ik sla mijn onderbenen om Bills middel heen. Ik duw mijn lippen weer op die van hem. Ik moet ze gewoon nog eens proeven. Ik sluit mijn ogen. Dit was geweldig, perfect, gewoon fantastisch. Weer laten we elkaar los. Ik zie dat Bill zijn blik even wegkijkt. Maar ik blijf naar hem kijken, meer wou ik niet doen. Hij kijkt me weer aan, en ik zie een lichte bloos op zijn gezicht. Hij gebaard met zijn ogen naar het raam. iedereen, maar ook iedereen staat te kijken. Georg kijkt stralend naar mij, die blik herkende ik. Dat was de blik die vertelde dat hij trots op mij was. Snel opende hij de deur, en met een grootte grijns en glundering in zijn ogen zei hij.
-En hierbij verklaar ik deze relatie geopend!-

Reageer (12)

  • Scarhead

    Snel verdr ^^
    x

    1 decennium geleden
  • barbara

    Whahahaha de relatie geopend xD

    1 decennium geleden
  • NaniDiamonds

    HahahahahaxD

    Verderrrrrrrrr:D:D:D:D:D

    xx(H)

    1 decennium geleden
  • Vervain

    Ik wil Georg in het echt. Ik wil hem kussen, lief doen whatever. Hijs alleen een beetje oud, maar boeiend.
    Hijs super!
    Snel veder! x.

    1 decennium geleden
  • Agree

    xD gekke Georgie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen