vervolg :D
have fun ;)
xxx




'Wij gaan alvast, naar beneden' zegt Siham. Ik knik. Ik hoor de deur dicht gaan. even later gaat hij weer open en ik zie via de spiegel, Bill staan.

love will win this cancer
Ik kijk glimlachend om. Hij komt naar mij toe gelopen. Zachtjes pakt hij met zijn handen, mijn vingertoppen vast. Het blijft stil tussen ons. De stilte is wel prettig. Dan druk ik mijn lippen, op zijn wang, en ga zachtjes naar zijn mondhoeken toe, ik ga dan naar zijn lippen toe, en bijt zachtjes op zijn bovenlip. Zijn handen, gaan via mijn armen naar mijn schouders, en zo naar mijn onderrug. Ik voel kleine elektrische schokjes door mijn lichaam gaan. Zijn handen blijven op mijn heupen rusten, terwijl hij mij ondertussen vurig zoent. Ik leg mijn handen op zijn zachte wangen, waar een kleurtje op komt. Mijn ogen zijn gesloten. Ik neem dit moment goed in mij op. Ik wou dat dit moment gewoon voor altijd zal blijven. Ook al weet ik dat ik overmorgen weer naar het ziekenhuis moet, en dat ik waarschijnlijk chemotherapie moet krijgen. Angst die al deze dagen nog in me zit, maar door Bill kan ik die angst loslaten. Ik haal mijn lippen van hem af. 'Zullen we naar onder gaan?' vraagt hij dan. Ik knik, en geef hem nog een laatste kusje op zijn lippen.

Reageer (5)

  • Scarhead

    Snel verdr!
    x

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    snel verder

    x

    1 decennium geleden
  • Agree

    je moet het niet meer in mijn gastenboek zetten, heb een abo! (A)

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    wow
    echt super!!!!!
    snel verder!!!!
    kuzzie smij(H)

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    Snel verder lieford, heel snel verder, Nu verder<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen