Foto bij (8) Remembered it?

Ik zat met mijn laptop in de zetel, de jongens liepen door de kamer, maar ik had er niet erg veel probleem mee, geen van hen kon zien waarmee ik bezig was. Ik bladerde verveeld door het document. Hoe meer ik het las, hoe meer het tot me doordrong. Het bestand leek in een soort code getypt te zijn, of ik kon niet logisch genoeg te redeneren. Ik zuchtte. Tom keek op. 'Is er iets?' ik schudde mijn hoofd, maar hij kwam toch kijken. 'ik klapte de computer dicht. 'Ben je bezig met een dagboek dat ik zou kunnen lezen of zo?' vroeg hij met een glimlachje. 'Nee, ik ben bezig met dingen die jouw niet interesseren.' zei ik glimlachend, ik wachtte tot hij weg ging, maar het duurde nog een minuutje voor hij dat door had. 'Goed goed, ik snap het al, ik ben ongewenst.' mompelde hij, maar eigenlijk nam hij het goed op. ik zuchtte weer. 'Als je hulp nodig hebt met iets..?' zei Georg met ene glimlach. Weer schudde ik mijn hoofd. 'Het is iets in het Nederlands.' mompelde ik, hij knikte. Jojo kwam aanlopen en plofte in de zetel. 'Misschien kan ik wel helpen.' zei hij enthousiast. 'Het is blijkbaar in Code.' mompelde ik. 'he, rustig aan. het is geen spionagefilm.' zei Jojo lachend. hij keek naar het document.. 'AH, geen probleem. Ik zie het al.' mompelde hij zacht. 'Het is een andere document vorm, een hele oude versie.. die moet je gewoon in een ander lettertype zetten..' hij klikte een paar dingen, arceerde de tekst, sloeg het op en opende het opnieuw. Nu was het wel leesbaar. Jojo nam het bestand in een paar seconden door.. 'Ze wil het je wel heel erg moeilijk maken, hoor.' mompelde hij stil. 'Meen je dat?' vroeg ik zacht. Hij glimlachte. 'Niet dat ik het niet kan oplossen hoor.' mompelde hij. Uiteindelijk schreef hij iets op. hij gaf het me. 'Wat is het?' vroeg ik verbaast, toen ik het las, merkte ik dat het eigenlijk niet meer nodig was. 'Het adres.' fluisterde ik. Hij knikte. 'Laat me eens iets weten als je gaat, dan kan ik misschien mee gaan.' zei hij glimlachend. ik keek weer naar het adres. In Loitische, dat we hier in de buurt, even buiten Maagdeburg.

Reageer (7)

  • gothicpop

    snel verder(yeah)
    ze moeten op zoek gaan jaaah(yeah)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    cool ze is het zusje van bill en tom(K)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    snel verder, heel snel verder...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen