Foto bij (9) Nervous...

'Goeiemorgen!' riep ik uit toen Bill en Tom binnen kwamen wandelen. 'Ontbijt?' vroeg ik enthousiast. Bill keek Tom aan, daar volgde weer een "ze is geschift" blik. Tom keek naar de klok. 'Zora? Het is half negen 's morgens.' zei Tom zacht, Bill hield zijn hoofd schuin. 'Dat weet ik, te vroeg om te ontbijten?' vroeg ik zacht. Tom en Bill staarden me aan. 'Zora? Ben je ziek?' vroeg Bill. 'Misschien heeft ze koorts of een of andere ziekte.' zei Tom, ze leken allebei bezorgd. 'Ik ben zo gezond als een vis, wat hebben jullie twee?' vroeg ik zacht. 'Wij? Wat heb jij? Normaal moeten wij over een uur of twee staan brullen om je wakker te krijgen, en nu loop je hier te huppelen!' zei Tom luid. 'Jojo en Sarah slapen nog.' merkte ik droogweg op. Tom rolde met zijn ogen. 'Bill en Tom, aan tafel nu, of ik eet de eieren alleen op.' zei ik. meteen zaten ze neer, ze hadden zelf de moeite genomen om 3 borden en bestek uit te halen. 'Sinds wanneer kan jij koken?' vroeg Bill verbaast. 'Sinds altijd, ik kook al eeuwen voor mezelf. maar ik kan niets vergeleken met Sarah.. ze hoort eigenlijk thuis in de kokschool.' zei ik glimlachend terwijl ik ze allebei een stuk omelet gaf. Tom glimlachte, en op het moment dat ik neerzat, scheen hij met een zaklamp in mijn ogen. Hoe kwam hij daar nu weer aan. Ik schermde mijn ogen af, voor ik weer voor een half uur met witte vlekken op mijn gezicht zag. 'Oké, en nu de waarheid. Wie ben je en wat heb je met kleine Zora gedaan?' vroeg Tom doodserieus. 'Idioot, ik BEN Zora.' zei ik. 'Het is haar, Tom.' zei Bill, even serieus. Hij deed teken dat Tom de zaklamp moest doorgeven. 'En de reden waarom je abnormaal gedrag vertoont is..?' vroeg hij. Nog voor ik kon antwoorden, kwam Georg binnenwandelen. 'Hmm..eieren. Sinds wanneer koken jullie?' vroeg hij verbaast. 'hé, zora? Wat doe je nu al uit je bed? EN wat doen jullie twee met haar?' vroeg hij nog veel verbaasder. ik had een reputatie op te poetsen geloof ik.

Reageer (7)

  • Assje

    Hahah, mijn ouders zijn ook altijd verbaasd als ik tijdens het weekend of in de vakantie vroeger wakker ben dan 12 uur xP.
    Snel verder! ;D
    Xxx

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    snel verder plz (flower)

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    hahahaha geo
    super en snel verder

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    hahha egt leukk :)
    verderrr :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen