Foto bij (9) Nervous...

'Ik ben vroeg wakker, meer niet. Maar die twee willen een kruisverhoor beginnen.' zei ik op een zielig toontje. 'Please, save me.' zei ik zacht. Georg glimlachte en nam Bill zijn zaklamp af. Hij greep er nog naar, maar veel effect had het niet. Georg hield het ding boven zijn hoofd en Bill was zelf te lui om recht te staan om hem af te pakken. 'Oké, maar ik ben ook nieuwsgierig. Waarom ben je zo vroeg wakker?' vroeg hij. Ik zuchtte, en op dat moment kwamen Sarah en Jojo binnen. 'Kan ik het even goed zeggen.' mompelde ik met een zucht. Jojo en Sarah keken op, ze hadden wel door waarover het ging. 'Ik zoek mijn moeder.' ik gooide het eruit. De jongens staarden me aan. 'Wat zei je? Ik heb niet goed geluisterd.' zei Tom. ik rolde met mijn ogen. 'Ik ben er nog geen 2 weken geleden achter gekomen dat ik geadopteerd ben, en nu het toch vakantie is.. ik kon even goed gaan zoeken.' zei ik rustig. 'in Duitsland?' vroeg Bill. ik knikte. 'VOlgens de gegevens van het Adoptiebureau wel.' zei Jojo. 'Dat was waarmee je bezig was op de laptop.' zei Tom. Jojo en ik glimlachten. 'Ik wist niet dat ze je zoveel gegevens over haar meegaven?' zei Georg. Ik beet op mijn lip, nu hadden ze het natuurlijk allemaal door. 'Hoe kom je aan die gegevens?' vroeg Bill met een argwanende blik in zijn ogen. Ik keek naar Sarah en Jojo. 'Ehm..' verder bleef het stil. 'Zora..' zei Georg zacht, het klonk op een of andere manier dreigend. 'Als ik zeg dat de vrouw heel erg vriendelijk was om me het hele dossier te geven, geloof je me dan?' vroeg ik lief. Hij schudde zijn hoofd, ik zuchtte. 'Dacht ik al.' mompelde ik duister. 'We hebben ingebroken daarvoor.' zei Sarah ineens. Ik keek naar haar, ze haalde haar schouders op. 'Wel, Jojo en ik hebben dat gedaan.' legde ze uit toen de drie jongens haar aanstaarden.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen