Foto bij (9) Nervous...

reacties zetten aan tot meer deeltjes online..het hoeveelste is het al vandaag? 3de? Denk het we;..

'Dus je hebt wel wat over om je "moeder" te vinden,hé?' vroeg hij. ik knikte en zette me neer op zijn bed. Niet dat hij het erg veel gebruikte. 'Het was een ingeving van het moment.' mompelde ik. Georg lachte. 'Wel, dan hoop ik dat je niet te veel van die ingevingen hebt.' zei hij. ik rolde met mijn ogen. 'Oh, valt best wel mee.. toen vonden we ons gewoon zo ... ik weet niet, we wilden ons niet laten doen, die vrouw deed zo irritant' mompelde ik. Hij zei niets, ik hoorde niet eens iets. Toen ik opkeek, glimlachte hij. 'Als ik irritant doe, ga je dan ook inbreken in mijn appartement?' vroeg hij met een klein glimlachje. 'Anders geef ik je nooit mijn adres.' zei hij. Ik stak mijn tong naar me uit. 'We hebben niet bij haar ingebroken, in het bureau natuurlijk.' zei ik. Hij schudde zuchtend zijn hoofd. 'Toch zou ik je aanraden om het niet meer te doen.' zei hij lichtjes bezorgd. 'Ik zei al; ingeving van het moment. Ik was niet echt van plan om dat te doen..' zei ik en ik liet mijn hoofd in de kussens vallen. Het bleef even stil. 'Waarom..ben je thuis weggelopen toen je wist dat je geadopteerd was?' vroeg Georg. Hij stelde altijd van die moeilijke vragen. 'Daarom.' zei ik. 'Daarom is geen antwoord.' hij kwam op de rand van het bed zitten. 'Is er iets?' vroeg hij. Ik schudde snel zijn hoofd. 'Waarom ben je dan thuis weggegaan?' vroeg hij. 'OM mijn echte moeder te zoeken.' zei ik snel. Hij keek me even aan, natuurlijk slikte hij het niet. Ik had altijd het gevoel dat hij door me heen keek. 'Goed, als je het echt wilt weten; ik heb een rotleven gehad, mijn stief-adoptievader is een dronken zak en het werd me even te veel dat mijn "moeder" daar niets aan deed.' zei ik snel, ik draaide me weg. 'Wat is die streep op je rug?' vroeg hij verbaast, zijn toon een beetje hoger. Ik trok mijn topje naar beneden, maar zodra mijn hand was trok hij het weer in de lucht. 'Hé, af!' riep ik. Georgs ogen leken schoteltjes, zo groot. 'Is dat van hem?' hij klonk nu ...groot en dreigend in plaats van vriendelijk. Ik Keek niet op naar hem maar liep gewoon naar beneden.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen