Mijn eerste stand alone !


Just make it

x Sanne

What a beautiful wedding !


Sanne Pov

Vandaag was het DE dag. Mijn Bruiloft met Bill. Jep mensen, Bill Kaulitz. Er waren heel veel mensen uitgenodigt. Mijn vrienden, familie, collega's, vrienden van Bill, familie, de crew, saki,... en ga zo maar door. Lisa is mijn getuige, dat had ik haar al lang gevraagt. Natuurlijk zei ze ja. Zij en Tom zijn samen al 5 jaar samen. Van trouwen, ze heeft mij wel al eens gezegt dat ze wil trouwen, maar dat Tom het niet wil. Hij zei zelf: "Dat is veel te echt, wie weet gaan we uit elkaar en moete we gaan scheiden." Beter niet gezegt Tom, want er kwam ruzie van. Wel over mij en Bill, Het was heel romantisch hoe hij mij vroeg.

*flashback*

Ik moet mij van Bill gaan omkleden. Wrm weet ik dus totaal niet. Hij zei dat hij iets moest gaan doen en dat het tot vanavond zou duren. Rond een uur of 19u. gaat de bel. Ik loop naar beneden en zie daar de chauffeur staan vann Bill. Achter hem staat een limosine. Ik stap in en hij rijdt me ergens naar toe. Als ik uitstap zie ik dat ik op het strand ben. Ik krijg een sms'je van een onbekende. 'loop rechtdoor naar de zee, als je links kijkt zie je allemaal kaarjes liggen, volg die kaarjes' Heel aparte sms, maar ik doe wat er staat. ik loop naar de zee en zie aan mijn linkerkant allemaal kaarjes die een weg volgen. Ik volg de kaarjes en ineens stoppen ze en zie ik langs mij een deken liggen met kaarsen rond zie een hartje vormen. Ineens zie ik niks meer. "Hoe vindt je het?" Ik draai mij om en zie Bill voor mij staan. We eten wat en drinken champagne. Als we gedaan hebben gaan we wat wandelen langs de zee met onze voeten in het water. Ineens staat Bill stil. Ik kijk naar hem. "Sanne, van de eerste keer dat ik u zag, wist ik dat gij de ware voor mij zijt, we zijn nu al bijna 6 jaar samen, en dat wil ik bevestigen door 1 simpele vraag. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Sanne, Wilt ge met mij trouwen?" Ik weet niet wat zeggen, nog altijd verbaast kijk ik naar Bill. "Tuurlijk wil ik met u trouwen."

*Einde flashback*


Reacties ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen