Foto bij Malfoy's plan

Malfidus plan

Malfidus gooide boos de ochtendprofeet op de tafel.'Rustig Draco.'zei Lucius Malfidus.'Ja pa!'zei hij boos terug.'Wat is er Draco?'vroeg zijn moeder.'Niks ma,niks.'zei hij en liep naar zijn kamer.Plots verschijnselde er iemand in zijn kamer en Draco schrok.'ben je nu helemaal gek geworden?'fluisterde draco boos tegen de man.'Mijn ouders zijn hier en je wandelt gewoon rustig binnen.'de man keek Draco verontschuldigend aan en zei:'Sorry maar je vroeg me om te komen.'
'Klopt ;maar dat wilt niet zeggen dat je niet rustig binnen kan komen.Of wel soms?'
'Ik zei dat het me spijt.'zei de man.'Oké dan ik vergeef je voor deze ene keer.'zei Draco.'Zeg snel wat ik moet doen en dan be, ik zo weg.'zei de man.'Je weet dat die Potter het zwerkbal seizoen gaat openen?'vroeg Draco.'Ja.'antwoordde de man.'Jij moet iets voor me doen.'zei Draco.Jij gaat naar het zwerkbalveld in Zweinstein en...'

Een week later

De kinderen van Griffoendor en Ravenklauw stonden al klaar op het veld.Harry had net zijn scheidsrechter kleren aangetrokken,en stapte het veld op.Iedereen juichte toen hij het veld op stapte.Hij liep naar het midden van het veld waar de twee teams en een koffer met de ballen el klaar stonden.Hij opende de koffer.'Als ik op dit fluitje blaas...'en hij stak het fluitje dat met een touwtje om zijn nek hing omhoog.'begint het spel.'maakte Harry zijn zin af.Hij blies op het fluitje en de ballen vlogen weg gevolgd door de twee teams.Harry duwde zich af aan de grond en vloog de lucht in.Griffoendor maakte als eerste tien punten.Harry juichte maar dat duur de niet lang plots vloog een beuker sneller als ooit tegen een leerling aan.Harry ging er snel naar toe.En probeerde hem recht te helpen.Maar plots viel de beuker en volgende leerling aan.Harry
liep ook naar die leerling maar werd daarna zelf aangevallen.Hij liet zijn toverstok vallen omdat de beuker hem geraakt had.Plots vloog een man op een bezem naar zijn tover stok en greep hem en vloog snel weg.Harry pakte zijn bezem en vloog er achter aan maar de man was te ver weg om hem in te halen.Hij vloog naar beneden en Madame Plijster kwam aangelopen.'Je moet naar de zieken zaal die beuker heeft je flink geraakt.'zei ze.En Harry volgde haar.

Een man met zwarte kleren vloog over het door de nacht donker geworden Londen en stopte op een plek waar geen dreuzel kon komen zonder een tovenaar.Hij lande op de weg is weg en liep een steeg in voor duisterre tovenaars.Hij had een toverstok in zijn hand.De man ging een klein winkeltje binnen en kwam buiten zonder toverstok maar met een zak vol galioenen.

Reageer (1)

  • Debbaut

    spannend en creepy

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen