Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar ik heb echt een writersblock bij deze ;s hoop dat je het toch wat vind...

Mijn Beste Steun en Toeverlaat,

Vandaag ben ik met Elias op stap geweest. We zijn naar een aantal vervallen gebouwen gegaan. Voor die fotoshoot weet je wel? En ik moet zeggen, die jongen heeft talent. Sam zou er nog iets van kunnen leren. Na de fotoshoot zijn we nog iets gaan drinken. Jaja, het klikte meteen tussen ons! Voor mij is hij echt de broer die ik altijd heb gemist. Zo’n grote broer die je voor alles beschermd en waar je goed mee overweg kan. Mam is blij dat we zo goed kunnen opschieten. Toen we richting die vevallen gebouwen wandelden hebben we een vos gezien. Een vos! Cool hè! En als je me niet gelooft, Elias heeft er een foto van. Als die ooit wordt afgedrukt dan plak ik hem hierin, als bewijs zie je? Ik heb eigenlijk best wel een spannend leven vind je ook niet? School, fotoshoots, tekenen, een vos zien, … Ik verdenk mijn ouders er nog altijd van dat ze mijn brief van Zweinstein hebben verstopt. Aan Harry Potter hebben ze er dan wel meerdere gestuurd en op een gegeven moment zelfs Hagrid maar Harry Potter is beroemd, daar zit het verschil. Waarschijnlijk dachten de mensen op Zweinstein dat ik niet geinteresseerd was of dat ik voor een andere school heb gekozen. Een andere mogelijkheid is dat mijn pa een geheim agent is. Zou best wel eens kunnen met al zijn zogezegde ‘zakenreizen’, misschien is mijn ma daarom van hem gescheiden? Omdat ze schrik had om hem te verliezen of het gewoon niet meer aankon dat mijn pa zoveel weg was om zijn leven te riskeren. Maar als dat waar zou zijn zou Kelly ook een geheim agente moeten zijn, ze was namelijk een collega van pap. En ik zie haar niet direct geheim agentje spelen. Al kan ze wel één of andere secretaresse zijn met van die geheime gifpijlen in haar nette kostuum. Wat natuurlijk ook kan is dat er een heuse elfenstad verborgen is in ons bos die wij niet kunnen zien omdat we mensen zijn. Maar nu is mijn fantasie een beetje met me gaan lopen geloof ik. Ik vrees dat ik het hier ga moeten bij houden. Ik heb jammer genoeg niets spannends meegemaakt vandaag. Buiten dan die vos.

Reageer (1)

  • Beronica

    Hm, ze heeft wel veel fantasie, al denk ik stiekem dat ik ook ooit voor Zweinstein wordt uitgenodigd. Niet dat ik ooit HP heb gelezen, maar Harry zelf was ook niet een fan ervan want hij wist niets van Zweinstein, toch? Dus stiekem zal het bij mij dan ook zo zijn (duivel) Gauw verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen