Super feest.

Hij is niet zo goed, maar ik hoop dat hij bevalt.

Het is jaartal+datumen je komt aan in je vervoersmiddel samen met je naam BFF naar de jaarlijkse school bal van school. Iedereen is er. zelfs die vervelende suffe BN'er Als het liedje van pop ster in muziek style word gedraaid staat plotseling iedereen de Dans stylete doen. Jij kijkt naar je zelf en bedenkt dat je nog je kledingstuk aan hebt en begint ineens heel hard te emotie. Jij rent naar de leukste plek op school. Als je bijna bij je leukste plek op school bent bots je keihard je lichaamsdeel tegen iemand op.
Je kijkt emotie op en ziet dat het bekende acteur is. Hij zegt dat je er knap uit ziet en wilt je een drankje aanbieden, maar toen ging zijn merk mobiel af en keek in zijn lijst van leeftijdx3 en hing op. Je zij dat je er als een dier uitzag en vroeg of je met hem de dans wilde doen onder de disco bol. Je zei dat je het goed vind en werkwoord achter hem aan de vloer soort op en danst hem tot het tijd was. Dit duurde tot tijd. om was. Je gebaar naar je maat en zegt hem dankwoord en gaat samen met je Bff naar huis.

Reageer (1)

  • DreamLady

    1997 18-8
    step
    kirsten
    rozenbeek
    freddy doedens
    katy perry
    klasie
    samba
    bh
    blij
    toilet
    toilet
    kleine teen
    boos
    taylor lautner
    cocktai
    samsung
    42
    pinguin
    cha cha
    vliegen
    tpijt
    18:01
    kusjes gebaar
    bedankt
    kirsten

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen