Foto bij 052 Harry Styles

Holaaa, ten eerste wil ik iedereen even bedanken met de dingen over het vuurwerkongeluk.
Het klinkt allemaal heel erg enzo, maar ik heb er niet veel aan over gehouden ;-). Een litteken, en een hele hoop slechte herinneringen. That's it. (En de angst voor knallen).
Trouwens de eerste les scheikunde na die vakantie dacht de leraar dat het leuk was om een onverwachte knal in de klas te maken.
Ik dus dik in shock. Best wel falend, maarja.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • xLove1Dxx

    Neeeeee! Waarom moest ze vertrekken!?
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    Ze zijn fkking samen,soort va, en dan gaat ze weg, ik dacht egt van WATTTTTTTTTT??????!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • AngelsXlove

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:((huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    (6)

    1 decennium geleden
  • Involved

    Wheeeeee je breekt m'n hart! Ik dacht, yes eindelijk zijn Harry en Charlie samen! En dat is Charlie alwee vertrokken
    Hopelijk ga je snel veder zodat het weer goed komt tussen die twee :)

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen