Foto bij Confusing feelings - Harry Edward Styles - 2

Sorry dat het zo lang duurde. Hé! al 40 abo's!
By the way, ik schrijf ALWEER een nieuwe story. Eerst kon ik maar niet op ideeën komen voor stories en nu vliegen ze om mijn oren, ik schrijf er nu 8.
Hier is de link : I'm trying to hide my love for you by pretending that I hate you • Harry Styles

'Ik moet nu naar de repetities' zucht ik nadat ik op mijn horloge van Armani heb gekeken. 'Oké' zucht Courtney 'Dan ga ik maar' ze loopt naar me toe om vervolgens haar armen om me heen te slaan. 'Jullie mogen met z'n allen nog bij mijn ouders langskomen om nog afscheid te nemen vanavond als jullie willen' Courtney kijkt naar de grond. 'Graag' antwoord ik. Ik druk een kusje op haar wang en pak mijn jas van de kapstok. 'Kom'

Na de repetities ben ik van plan om het aan iedereen te vragen. Want iedereen moet mee. Brooklyn, Eleanor en Danielle zitten op de bank bij de producers mee te dansen. Danielle doet wat professionele pasjes terwijl Eleanor en Brooklyn er op los gaan. De jongens en ik barsten telkens weer in lachen uit. 'Kom, dit werkt niet meer, we gaan wat drinken bij Starbucks' stel ik voor. Iedereen knikt en loopt mee naar het gebouw hiernaast. Nadat we allemaal besteld hebben gaan we aan een tafeltje zitten. 'Dus' begin ik. 'Courtney wordt uitgehuwelijkt en we moeten dus uit elkaar, nu hebben haar ouders gevraagd of we met zijn allen vanavond afscheid van haar willen nemen' ratel ik. Iedereen vind het een goed idee, maar Zayn kijkt twijfelachtig. 'Ik moet denk ik bij Cher blijven, ze is volgende week al uitgerekend' we knikken allemaal begrijpend en spreken dan een plaats en tijd af. Dan komt onze producer binnen. 'Jullie pauze is voorbij'

Reactie, kudo?

Reageer (7)

  • Marieke1D

    ABO :)

    1 decennium geleden
  • ShadeOfMusic

    hee; snel verde r<3

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    sneel veerder (H)

    1 decennium geleden
  • ASSKICKER

    ooooooooooooooooooo dat idee van giuliahoran is cool ! :D
    snelverder <3

    1 decennium geleden
  • Kasabian

    omg.. ik krijg een vermoeden dat ze is uitgehuwelijkt met Zayn ofzo.. *okeeraaridee* loveit! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen