Lieve, lieve, lieve lezers en abo's.

Sorry voor de lange inactiviteit van mij en dit verhaal. Het spijt me, voor alle mensen die dit een leuk/mooi verhaal vinden, dat ik zo lang niets heb geschreven/iets van me heb laten horen.

MAAR HIER KOMT VERANDERING!

Ik ga zo langzamerhand alles herschrijven. Ik heb Jadis niet goed neer kunnen zetten zoals ik dit wilde, de hoofdstukken spraken elkaar erg tegen en dat was ook een van de redenen dat ik lang heb gewacht met iets van me te laten horen of iets dergelijks.

Dus niet getreurd, ik begin er vrijwel direct aan om de hoofdstukken te herschrijven, en die worden dan ook direct weer geactiveerd.

Ik hou van jullie allemaal, stuk voor stuk.

Kusjes, Laura.

Reageer (5)

  • DeroGoi

    Ok Huoriel, ik hoor het wel als je opnieuw begint, want mijn abo heb je nog steeds ;) heb het zelf ook soms erg druk dus versta het wel hoor :) het leven is meer dan enkel quizlet he ;)

    1 decennium geleden
  • Huoriel

    Sorry, ik ben de laatste tijd écht druk. Stage, stageopdrachten, schoolopdrachten, rijlessen, theorie leren enzo.
    Maar ik hoop binnenkort tijd te vinden om te gaan schrijven :)

    1 decennium geleden
  • DeroGoi

    hopelijk schrijf je snel verder, echt een pracht verhaal! is al de 4de keer dat ik ze lees :) xxx

    1 decennium geleden
  • katl1

    Nou, begin dan maar snel, voor we allemaal ongeduldig worden (niet dat ik dat nog niet ben...) (A)

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Succes! Ben benieuwd! Haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen