Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 27 *Beach Special II *

Vanuit Lucas Blauw Vanuit Shelly Roze

Shelly voelde zo warm hij wist zeker dat hij knal rood was daar waar de anderen. Snel liet hij Shelly hand los. Hey Iedereen zei hij daarna. Hoi die Lucas Hoort hij Danny en Lilly zeggen. Shelly zit nu op haar Handdoek hij Legt zijn handdoek naast die van Shelly en gaat Liggen. Shelly kijk naar hem of in iedere geval kijk ze zijn kan op. Ze fluister wat tegen hem maar hij hoort het niet en vraag haar want ze zei. Nu iets harder mag ik en ze wijst naar zijn borst. Uh nee hé nu moet hij wel ja zeggen maar dan komt Lilly er zeker dat Danny Shelly leuk vind en Shelly natuurlijk ook want hij weet zeker dat zijn vriend jaloers word maar daar waren ze concurenten voor dus , ok zegt hij net zo hard dat Shelly het kan horen. Shelly hoofd zakt langzaam naar zijn borst en hij valt als haar hoofd op zijn borst terecht komt voelt hij rood word. Hij zie Dat Danny kijk maar hij negeert het als Shelly zijn vriendintje was kwam dat allemaal wel goed. Shelly Fluisterde iets of een Strand wandeling van Vanovond ja goed zei hij. Misschien gingen ze wel zoenen.Yes Hij had ja gezegt vanavond ging ze hem zoenen ze wist het gewoon en zoals Lilly in de bus tegen haar had gefluistert hij kan zijn ogen niet van je af houden. Ze keek vanuit haar positie van Lilly die Danny probeerde te verleiden, Maar Danny keek naar haar en Lucas zag ze gelijk. ze Vroeg Lilly of ze even mee kwam om te gaan Vollyballen om er voor te zorgen dat ze zelf niet ontploften van de aantrekkelijk heid van Lucas en dat Lilly er zo niet achter kwam dat Danny niet geintereed was. Na de Volly wedstrijd tegen Roos en Vanessa Dat Lilly en Shelly wonnen (:. is het al weer 6 uur ik heb honger zullen we ergens iets ga eten vroegen Lilly en Shelly aan Danny en Lucas. Ja goed idee ik Rammel hoort ze Danny reageren. als ze bij het eethuis aankomen zien er nog een tafeltje van 4 is snel rennen ze er heen. Ze eten Allemaal friet met frikandellen.
Na Het eten pak Lucas haar hand en neemt haar mee naar het strand.word vervolgd..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen