Foto bij 15/02/2012

Mijn Beste Steun en Toeverlaat,

Toen ik vandaag tijdens de speeltijd weer eens naar toilet ging met Lis en El om verslag uit te brengen over gisterenavond hoorden we Lea huilen. Blijkbaar had haar don juan haar laten staan voor iemand anders. Eigen schuld dikke bult dacht ik toen. Mijn humeur kan echt niet meer stuk! Samen met Xan, Lea gedumpt,… En het is bijna vakantie! Dat werd echt eens tijd, ik ben school zo beu, en dan ete denken dat ik volgend jaar nog een heel jaar naar school moet en dan moet ik nog eens verder studeren moest ik een deftige job willen. Ik had echt beter TSO gedaan, kon ik direct aan de slag als kappster na school ofzo. Maar dan had ik Xan nooit ontmoet dus ik ben blij dat ik toch voor ASO heb gekozen. Alhoewel het meer mijn ouders keuze is geweest. En cupido heeft blijkbaar weer wat werk gehad gisteren want blijkbaar zijn El en Sam ook op date gegaan. En het ziet ernaar uit dat het niet meer lang duurt voor die twee ook samen zijn. En dan zijn enkel Elias en Matt nog single. De arme jongens. Al denk ik niet dat ze het zo erg vinden. Matt is niet zo goed met meisjes, hij vind het ‘ingewikkelde wezens’ en blijft liever single. En ik denkt dat Elias eerder met zijn fototoestel gaat trouwen dan dat hij verliefd gaat worden op een meisje. Sam vroeg me trouwens net wat El graag zou willen hebben. Ik heb hem gezegd dat een paar rauwe wortels al een heleboel zouden doen. Ik vraag me af of hij mijn raad zal opvolgen of niet. Zoja zou het wel grappig zijn en ik denk dat El het echt wel zou appreciëren, vooral omdat het zo origineel is. Lis en Simon zijn niet weggeweest gisteren. Lis vind Valentijn niets speciaals hebben, het is maar een dag uit het jaar, waarom is die dag zo speciaal? Dat zegt ze altijd. En ik begrijp haar wel, maar toch is het leuk om Valentijn te vieren. Al kun je dat natuurlijk ook op elke andere dag van het jaar doen, zoals Lis altijd beweert. Maar goed, eigenlijk heb ik niet zoveel interessants te vertellen. Buitendan dat mijn vakantie goed gevuld gaat zijn. Elias heeft me weer uitgenodigd om wat portretten te maken en Xan mag mee, want hij moet nu twee mensen fotograferen. Ik kijk er al naar uit! En naast die fotoshoot gaan we ook nog shoppen, naar een pretpark gaan, een cinematje doen, … Ik zal me wel amuseren denk ik! Don Juan heeft me gevraagd om een tekening met het onderwerp liefde te maken. Volgens mij wilt hij dat aan zijn nieuwe vlam geven. En dat wil ook zeggen dat hij het iets serieuzer meent met zijn nieuwe vlam dan met Lea want voor Lea heeft hij zoiets niet laten maken. Arme, arme Lea… Eigenlijk kan het me niet zoveel schelen.Naar horen zeggen is ze trouwens al wenend de klas uitgerend toen ze Don Juan met zijn nieuwe vlam zag kussen tijdens chemie. Man, ik zou er goud voor willen geven om daar op dat moment te kunnen zijn. Maar dat geluk is me niet gegund. Jammer genoeg. Achja, ik ben allang blij dat ze Xan niet te lang heeft bijgehouden. Anders waren we nu mischien nog altijd niet samen geweest. En dan zou ik echt in een depressie hebben gezeten, denk ik. Ofwel zou ik me niet meer hebben kunnen beheersen en hem in een hoekje hebben gekust. Wie weet… Maar nu ga ik nog wat klef doen met Xan via sms en wat naar smurfenliedjes luisteren. Oh wacht, bijna vergeten! Het was vandaag weer circus. Enja,Matt moest het meisje weer onder ogen komen. Spijtig genoeg is er geen groot drama van gekomen. Het meisje heeft hem gewoon heel de les straal genegeerd terwijl ze moeite deed om haar tranen binnen te houden. En ik en Matt heben ons zoals altijd heel erg geamuseerd. We moesten elkaar allemaal één keer uitdagen en in het begin stonden ik en Matt onderaan ,maar dat was onze tactiek want zo dachten ze dat we niets konden. Op het einde hebben we echter onze geheime wapens bovengehaald (als je vanonder stond mocht je de techniek gekozen) en ik heb hen verpletterd met het jongleren en Matt met eenwieleren zodat we op het einde allebei bovenaan stonden. De nieuwe, waarvan ik zeker weet dat hij Mick heet, stond op het einde van de les met open mond naar ons te staren. De laatste battle ging namelijk tussen ons en ik ben op een bepaald moment ook op een eenwieler gesprongen om al rijdend te jongleren. Uiteindelijk is het uitgemond op een eenwielerbattle tussen mij en Matt die is geeindigd met een slappe lachbui en ik en Matt die languit op de grond vielen. Maar nu ga ik je echt laten. Ciao!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen