Foto bij (12) Back to the light

Iedereen kwam rond me zitten. 'We denken dat we wel weten waarom je zo ...gereageerd hebt, of toch wat de aanleiding was. We willen gewoon weten waarom je ons niet verteld had dat je vandaag ging. We hadden mee kunnen gaan. We hadden je kunnen helpen.. je opvangen desnoods.' zei Bill. Ik zachte en zette mijn lege kop op tafel. Sarah verving hem meteen door een nieuwe. ze legde er een koekje bij. 'Gewoon..ik vond dat ik het alleen moest doen. ik ... vertrouwde er te veel op dat ze..blij zou zijn om me te zien..maar ze vroeg me om haar en haar gezin met rust te laten.' zei ik zacht. Bill zuchtte. 'Die vrouw is gewoon gek. Ik denk dat als ze je kende, ze zou weten wat voor fantastisch meisje' 'vrouw' mompelde Georg ertussen. 'Meisje ze op de wereld heeft gezet.' vervolgde Tom zichzelf. Ik keek van de ene naar de andere, hadden ze een of ander meningsverschil of zo? 'Je had het op zijn minst kunnen zeggen.' zei Georg, maar op een of andere reden klonk het niet boos of teleurgesteld.;meer alsof hij... het verwacht had dat ik het alleen wou doen. 'Dus wat gaan we doen vandaag?' vroeg ik. De jongens keken elkaar aan. 'Jij gaat eerst eens naar bad, en dan kunnen we zien of we nog iets doen.' zei Sarah. Ze klonk weer de bazige Sarah die ik kende, in plaats van de Sarah die als een puppy achter Tom aan zat. Ik glimlachte en liep naar boven. 'Waar is Jojo?' vroeg ik toen ik bij de deur stond. 'Hij wou een paar dingen..checken.' zei Bill, maar hij leek niet zeker van wat hij zei. 'Hij is sinds vannacht niet meer uit zijn kamer gekomen.' zei hij. 'Misschien is hij in slaap gevallen.' zei Tom. 'Jullie hebben hem niet horen vertrekken?' vroeg Georg. 'Hij wou een paar dingen gaan bekijken in de buurt,' zei zei Georg zorgeloos. ik knikte en ging naar boven, wat was hij nu weer aan het doen?

Reageer (8)

  • AlreadyGone

    Snel verder! (Y)
    x

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    snel verder plz! (flower)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Snel verder! ;D -Lekker origineel XD
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen