Foto bij XVII. Everyone's working together...

Vn vergadering...

Elisabeth PoV
Ik draaide me naar Carlisle. 'Gewoon om te weten. Hoe ver gaan jou connecties?' vroeg ik. Carlisle glimlachte, Edward ook. 'Genoeg om bepaalde belangrijke vergaderingen bij te wonen, zoals die van ... de VN?' zei hij glimlachend. Vn= Verenigde Naties, alle landen van de wereld die belangrijke zaken in de gaten houden zoals de kernwapens in Irak of zo 'Ik denk dat we dat heel goed kunnen gebruiken.' zei ik. Carlisle keek naar zijn telefoon. 'Er is morgen een nood-meeting geplant.' zei hij. Ik knikte. 'Jij bent menselijk, jouw hele gezin. Zou jij ons willen ...vertegenwoordigen? Het zou unfair zijn als er geen vampiers aanwezig waren.' zei ik met een klein glimlachje. 'ik denk niet dat we veel keuze hebben. Wie vertegenwoordig ik? Jou?' vroeg hij. Marcus en Dagmar keken elkaar aan en glimlachten. 'De Vampire Princess.' zei Marcus. ik keek om naar hen. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik. 'Een koningin, dat klinkt zou oud, en Cleopatra is jouw stijl niet, dus ook geen keizerin. Opperheerseres of zo klinkt gewoon verkeerd gezien Petrov's dreigementen, Dus lijkt Princess goed, kinderlijk, liefelijk..onschuldig.' zei Dagmar. 'En je hebt de leiding over jouw Roemeens leger, én de Volturi.' zei Marcus. 'En een bondgenootschap met de quileutewolven.' zei Jake met een glimlach. 'Zeker? Ik bedoel, eigenlijk heb ik liever dat jullie zo veel mogelijk uit beeld blijven. Omdat de Vampiers uit de schaduwen komen, betekent niet dat de wolven hetzelfde moeten doen.'zei ik snel. Jake knikte. 'Dat zal Sam leuker vinden.' zei hij. ik knikte.
'Wel, Princess, wat moet er gezegd worden?' vroeg Carlisle. Ik zuchtte. Ik klapte mijn vleugels uit en hing aan de balken. 'Dat er misschien vampiers zijn die inderdaad wensen voor wereldheerschappij, maar dat de wij en de Volturi er alles aan doen om die vampiers onder controle te houden. Dat de mensen zich beter niet mengen in onze geschillen, dat we ons best doen om de daders op te sporen.' zei ik. 'Misschien snappen de mensen het woord Volturi niet meer, misschien moet je koninklijke wacht. gebruiken.' zei Marcus. 'En ik vindt dat jij ook mee moet, Elisabeth. Of op zijn minst een afspraak laat maken wanneer jij meekomt.' zei Dagmar. Ik keek hem verbaast aan. 'Een echte princess neemt de moeilijke zaken ook zelf aan, in plaats dan altijd haar vertegenwoordiger te sturen.' verduidelijkte hij zichzelf. ik zuchtte. 'Ik vrees dat je een punt hebt.' zei ik zacht. 'Kunnen we de mensen gewoon niet zeggen om even flink te zijn en te wachten tot we dit opgelost hebben?' vroeg Felix. Akshay en Emmett knikten. 'Dat zou veel moeite gespaard zijn.' zei Akshay. 'Denk je niet dat we het hen verplicht zijn? Zij krijgen het dreigement om slaven te worden van de vampiers, en dan gaan wij als "leidende groep" van de vampiers hen zeggen om als kleine kindjes, als ondergeschikten stil te blijven terwijl we de problemen oplossen?' vroeg ik. 'Dan doen we precies hetzelfde.' Zei Rose. 'En daar heb ik geen probleem mee.' zei Jane opgewekt. 'Luister, we kunnen nu geen enkele vorm van onenigheid dulden. We doen het zoals eerder gezegd.' zei ik streng. NIet omdat ik mijn wil wou opleggen, maar omdat ik wist dat als in een groep een deel niet meer mee is, het verkeerd loopt. En dat moesten we vermeiden.

Ik ga niet vragen om een bepaald aantal reacties..ik weet dat ik dan zaag.. maar hou er misschien rekening mee dat ik sneller schrijf daardoor.. :D xD

Reageer (5)

  • BloodySky

    Whoehoe, VN vergadering here we come (allee, Carlisle en Elisabeth dan!!!)

    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Nee, serieus, gaan Carlisle en Lily nu echt naar een VN-vergadering?! *gilt het hele huis bij elkaar* xD

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Nee het valt niet op hoor die vraag om reacties ;P (lol) Dit is zo mooi!! You are the Writing Princess of this story duss zo snel mogelijk verder majesteit :P

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!
    haha, ik kan me bijna niet voorstellen dat dat ons zou overkomen... zou gewoon vreselijk zijn. Stel je voor, plots een vampier op tv

    1 decennium geleden
  • Sofieeeke

    je moet echt verder xD
    het is zo spannend,
    zoals popcorn die op het punt staat te poppen
    (slechte vergelijking I know xD)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen