Foto bij (13) Meeting people...

Melanie..Vanaf hier komt Monstertje18 er in... ^-^

Voor de verandering was ik eens vroeg wakker. De jongens hadden echt een slechte invloed op mijn slaappatroon, ik sliep veel te weinig nu ik bij hen verbleef, maar op een of andere reden had ik er geen probleem mee. iK amuseerde me. in de gang liep ik tegen Georg op, zijn haar stond alle kanten uit dus ik nam aan dat hij hier geslapen had vannacht. 'Goeiemorgen.' mompelde ik slaperig terwijl ik de badkamerdeur voor zijn neus dichttrok. hij klopte op de deur. 'Even geduld.' zei ik glimlachend. Een minuut of tien later stond hij bijna te slapen. 'Goeimorgen.' fluisterde ik in zijn oor. Hij keek verbaast op. 'Hmm, juist, ik sta in de gang.' mompelde hij met rooie kaken. Ik keek hem verbaast aan. 'Wat had je verwacht dan?' vroeg ik. 'btw, de badkamer is vrij.' zei ik terwijl ik naar beneden ging. 'Gustav?' vroeg ik verbaast toen ik hem aan de ontbijttafel zag zitten. 'Ook goeiemorgen.' zei hij. 'Wat doe je hier?' vroeg ik verbaast. 'Dank u, vriendelijk van je.' zei hij. 'ik bedoelde het niet..gemeen of zo..' zei ik zacht. 'Hij is hier voor Melody. Ze komen "goed overeen"' zei Tom lachend. Gustav schudde zijn hoofd. 'Blijf jij maar een beetje kwijlen over' hij keek even rond. 'Sarah.' zei hij fluisterend. Tom had snel gedaan met lachen. 'Bill en ik gaan om Melanie, flink zijn, het huis niet afbreken of -branden, alsjeblieft.' zei hij zacht.

Een half uur later kwam de auto weer oprijden, wij zaten in de zetels geduldig te wachten. Ik was al blij dat er geen stukjes van mijn meesterwerkjes af waren. Dat zou pas irritant zijn geweest. Bill kwam huppelend binnen. 'tadaa!' riep hij. Een blond meisje met helblauwe ogen kwam binnenwandelen, eerder schuchter, maar toch met een glimlach. 'Hoi!' zei ze zacht. Het was alsof ik (met een paar aanpassingen) in een spiegel keek... hoe lang had ik gedacht dat ik het kon stilhouden? Het leek Bill en TOm niet op te vallen, maar JOjo en Sarah wel.


Oké, ik weet dat de foto's veel verschillen, maar laten we doen dat ze toch een beetje op elkaar lijken.

Reageer (6)

  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Snel verder, alsjebliiiiiiiieef! ;D
    Xxx

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    snel verderverderverder!:D

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Leuk! (Y)
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen