ysa je moet me stalken !! anders ga ik toch nooit verder (ik BEN gewoon zo lui !!)

Mijn ogen worden groot. Niet kunnen lezen, dat kan ik me niet eens voorstellen. Ik lees bijna altijd ! Ik kijk naar het neko meisje dat haar oren uit schaamte plat legt. “Zal ik je anders voorlezen?” De katachtige oren schieten overeind en dolblij knikt ze. “Welk boek ?” vraag ik. “Kies maar.”antwoord ze. Ik knik en loop zonder aarzelen naar mijn kast en vis er ondanks alle rommel feilloos mijn favoriete boek uit. De dikke rode kaft voelt vertrouwt aan. Met het boek in mijn schoot ga ik in kleermakerszit zitten. Yuuki vleit naast me neer. En ik begin te lezen de woorden rollen zonder problemen over mijn lippen. Woord na woord, pagina na pagina. Zonder onderbrekingen kijk ik op uit mijn boek. Yuuki lijkt geconcentreerd naar de gedrukte tekst. Ik beeld me in hoe de voor mij zo vertrouwde woorden voor haar niet meer moeten zijn dan allerlei dansende symbooltjes. Dan verdiep ik me weer in het verhaal. Ik raak in een soort van trance. Ieder woord dat ik luidop lees brengt me dichter bij de ongrijpbare wereld van de fantasie. Ik word echter weer terug op deze wereld gekatapulteerd als iets zwaars op mijn schoot valt. Verbaasd sla ik het boek dicht. Yuuki is in slaap gevallen. “Ze lijkt zo vredig.”mompelt een stem. En dat kan ik enkel beamen. Voorzichtig ga ik met mijn hand door haar haar, dat even zacht is als het eruit ziet. “Slaap zacht mijn lieve neko.”fluister ik. Voorzichtig, zonder haar wakker te maken, sta ik op n neem haar in mijn armen. Ze is echt zorgwekkend licht ! Ik leg haar in mijn bed, het lijkt me namelijk geen goed idee om haar in de logeerkamer onder te brengen... Wat zou er gebeuren als ze plots wakker word ? Nee daar wil ik niet aan denken! Dus leg ik haar in mijn bed, gelukkig heb ik een tweepersoonsbed. En gauw trek ik mijn pyjama aan alvorens ij onder de lakens te kruipen. Tot mijn grote verbazing nestelt ze zich tegen me aan !!! Met haar armen om me heen geslagen val ik uiteindelijk ook in slaap.

Reageer (1)

  • ELFishy

    Dat eerste deel staat al in de andere chapter :)

    =3 I love it <3 Cute! (flower) (ze moeten echt eens betere smileys erbij voegen =.= )

    verder!
    of anders kom ik in de nacht naar je thuis en steel ik je boek en tijp ik zelf alles over... Eu nee.. Lees ik alles en hou ik het boek voor mezelf! (duivel) en je zal nooit weten dat ik het was! Muahhahahaaaa (duivel)
    :8

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen