Foto bij 5th

5th

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • ZeroGravity

    Awesomesauce.
    Ik ben echt benieuwd wat Jackie Robinson zo speciaal maakt dat iedereen haar zo geweldig vindt -enorm charisma, sexyheid, aardigheid of briljantheid? Combinatie van factoren? ME WANTS TO KNOW.
    Ik ben echt benieuwd naar het punt waarop je haar in het verhaal gaat brengen... al vermoed ik eerlijk gezegd dat je daar nog wel even mee wacht. Niet meer dan logisch tho, ik vind het heerlijk dat je de spanning zo opbouwt. En. well. ja.
    Stiekem vraag ik me ook wel af Tom is, aangezien het zo raar klinkt om die Will "zelfs Tom" te horen zeggen terwijl Harry Styles tegenover hem staat. Maar ik denk niet dat hij het haalt bij Jackie Robinson.
    I told you I loved the idea of a Jackie Robinson. And I still do -it gets better and better.
    AND THANKS FOR MAKING MY DAY. Want, like, ik heb de hele middag economie zitten leren -verschrikkelijk, kapotmakend en huilen- en nu kom ik hier, zie twee nieuwe hoofdstukjes van jou en went like YEEEEEEASH.
    Okay.
    Ja.
    Nu je andere verhaal
    <3

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Verder (:

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    OOhh Jaa Harry dat wordt hard to get spelen! ;)
    snel verder please?! (flower)

    1 decennium geleden
  • xEliza

    Dit is echt super ! Snel verder ? :D xxx

    1 decennium geleden
  • Squidward

    ik wil wten waarom harry zo geinterresseerd in haar is ;o
    snelverder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen