Foto bij Year 1.

Let me know what you think!
X.

Hoii, ik ben Rosalie Lilly Queen en ik ben 11 jaar. Noem me maar gewoon Rose. Ik ben geadopteerd door Anthony en Joan Queen. Mijn echte naam is Rosalie Lilly Potter, ja je leest het goed Potter. Ik ben de tweeling zus van Harry James Potter, ik ben 1 uur ouder dan hem. Toen op de nacht dat onze ouders vermoord werden door Lord Voldemort en wij, Harry en ik, het overleefden kregen we ieder een litteken in de vorm van een bliksemschicht. Harry op zijn voorhoofd en ik op mijn linkerarm. We werden gescheiden, Harry ging naar onze vreselijke oom en tante en ik werd ter adoptie opgegeven, een maand later werd ik door de familie Queen geadopteerd waar ik nu dus ook woon. Ze zijn allebei purebloods en de rijkste en machtigste familie van heel de toverwereld. Mijn “vader” werkt ergens op het Ministry of Magic. Dit jaar ga ik voor het eerst naar Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, eigenlijk zou ik volgend jaar naar Beauxbatons gaan, je moest 12 zijn om daar naar toe te kunnen gaan, maar ik heb gesmeekt of ik naar Hogwarts mocht. En dit is mijn verhaal.

Reageer (7)

  • 4na

    Klinkt cool.

    8 jaar geleden
  • DePoepertjes

    Leukk<3 moree

    1 decennium geleden
  • dodeke

    dat lijkt heel leuk!

    1 decennium geleden
  • Leonietjeuh

    o haha, nu heb ik per ongeluk precies geschreven wat dreambelievr ook schreef. sorry, dat had ik dus niet door.
    t was echt mn eerste gedachte <3

    1 decennium geleden
  • Leonietjeuh

    klinkt leuk !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen