Foto bij 1.

Sorry ik kan nog geen leuke foto vinden van Rose, ik zet de foto online zodra ik hem heb!
X.

Ik werd wakker door mijn moeder die binnen kwam en mijn gordijnen open deed, ze werd gevolgd door mijn eigen House Elf Alice. Ik had haar vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen. Het was vandaag 1 september en ik zou vandaag voor het eerst met the Hogwarts Express naar Hogwarts. Ik stond op en ging douchen. Het was vandaag zonnig dus ik besloot een jurkje aan te trekken die net boven mijn knieën uit kwam en mijn zwarte high heels. Ik krulde mijn haren en deed lichtjes make-up op. Nadat ik dat allemaal gedaan had ging ik naar beneden voor ontbijt. Toen ik naar beneden ging rook ik eieren met spek. Ik liep naar de eetzaal. We hadden verschillende kamers in dit huis bijvoorbeeld de eetzaal, balzaal, muziekzaal, bibliotheek, woonkamer enzovoort. We hadden een grote villa ergens buiten een groot dorp. We hadden ook een pandhouse midden in Londen.
‘Goede morgen Lieverd” zeiden mijn ouders. Ze hadden me net een week geleden verteld dat ze niet mijn echte ouders waren maar dat Lilly en James Potter mijn echte ouders waren en dat Harry Potter mijn tweelingbroertje was en hoe ik aan het litteken ben gekomen. ‘Goede morgen mam, pap’ zei ik terug. ‘wat zie je er weer prachtig uit’ zei mijn vader. ‘Tankje’ glimlachte ik. Mijn moeder schoof een bord met ontbijt voor mijn neus en ik at het dankbaar en gulzig op. Gulzig maar netjes. ‘Heb je er zin in?’vroeg mijn moeder. ‘Ja heel erg. Ik hoop dat ik snel vrienden maak en dat ik … mijn broertje zie’ zei ik met een lichte brok in mijn keel. ‘Gelukkig’ zei mijn vader snel ‘ben je klaar? Heb je alles al ingepakt? We moeten zo vertrekken’ ‘Ik hoef alleen nog Kyra en Beau naar beneden te halen. De hutkoffers staan al bij de deur’ Kyra was mijn kleine luipaard die van grootte kan veranderen. De luipaard was mijn lievelings dier, ze waren zelfstandig, koppig en lieten het maar al te goed weten wanneer iets ze niet beviel. Beau was mijn sneeuwuil, de man uit de winkel had gezegd dat hij nog een tweeling zus had. ‘Nou ga ze maar halen want we vertrekken over 5 minuten’ zei vader. Ik stond op en liep weer naar mijn kamer. Ik stopte Kyra in haar reismand en Beau in zijn kooi, ik wierp nog snel even een blik op mijn fantastische spiegel en liep weer naar beneden. ‘Ben klaar!’riep ik toen ik onder aan de trap was. Mijn moeder en vader kwamen uit de eetzaal gelopen. Er stonden 3 huiselven bij de deur waaronder Alice. Ze hielpen ons in onze jassen, ik gaf Alice nog wat dagelijkse opdrachten tijdens mijn afwezigheid en liepen naar buiten met de koffers achter ons aangezweefd. Eenmaal buiten de poort verschijnselden we naar ons pandhouse in Londen vandaar gingen we met de zwarte limousine naar King's Cross railway station. Op het station haalde mijn vader een karretje om mijn koffers, Beau en Kyra op te zetten. ‘We moeten naar Platform 9¾ lieverd’ gelukkig hadden mijn ouders me helemaal uitgelegd hoe ik naar Hogwarts kwam dus ik keek niet verbaasd op toen ze dat zei. We liepen naar Platform 9 en 10. Onderweg keken Muggels vreemd en een beetje bang naar Beau en Kyra en sommige begonnen te mompelen. Ik keek om me heen of er geen dreuzels meer keken en liep tussen Platform 9 en 10 door. Ik keep mijn ogen dicht omdat ik toch een beetje bang was om er tegen aan te knallen. Ik deed mijn ogen open en zag dat ik op Platform 9¾ stond.

Reageer (6)

  • 4na

    Hedwig is de tweelingzus van Beau. Heb ik gelijk?

    8 jaar geleden
  • Tinaaax257

    High heels met 11 jaar?

    1 decennium geleden
  • dodeke

    benieuwd naar wat er gaat gebeuren eenmaal opschool

    1 decennium geleden
  • TouyaRima

    moremoremore =D

    1 decennium geleden
  • Felonys

    cool verhaal!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen