Foto bij (14) Like Sisters..

sexyness ^^7 (Btw; de foto past NIET bij de titel..^-^ maar dat wisten jullie al)

ik denk dat ik vanaf morgen geen dubbele hoofdstukjes meer ga activeren, want dan begint school weer en heb ik minder tijd om te schrijven.. (;S)

'Je houdt het niet voor mogelijk, ik ken maar een paar mensen die zo kunnen vreten.' zei ik toen de taarten bijna op waren. Ik had verdorie nog maar 1 laag over van mijn taart -van de drie- en 1 stuk van de chocoladetaart. Dat houd je toch niet voor mogelijk? Sarah glimlachte. 'We weten nu zeker dat ze het lekker vonden.' zei sarah met een glimlachje. Tom draaide zich naar zijn nichtje. 'Melody, vanaf nu kom jij elke week op bezoek. Dan hebben we tenminste een reden om taart van heb te eisen.' ik glimlachte. Typisch Tom. 's avonds toonde ik Melody haar kamer. 'Dus, hoe bevalt mijn familie je?' vroeg ze glimlachend terwijl ze haar koffer neerplofte. Ik leunde tegen de deur. 'Mijn persoonlijke opinie?' vroeg ik. Melody glimlachte, en knikte. 'Hmm..soms zijn ze nogal hectisch, maar ze vallen eigenlijk best mee.' zei ik zacht. Melody glimlachte. 'Bill heeft soms iets te veel energie, en Tom kan behoorlijk irritant doen, maar verder vallen ze best mee. Zoiets?' vroeg ze glimlachend. 'Ja.' Melody keek me plots anders aan, weet ik veel waarom. Er klopte iemand op de deur. Sarah kwam grijnzend binnen. 'Stoor ik?' vroeg ze. melody schudde haar hoofd. 'Kom erbij zitten.' ze klopte op haar bed, Sarah sprong bij haar op het bed. 'Jij bent smoor op Tom.' zei Melody tegen haar. Sarah keek op, maar mijn geoefend oog kon me vertellen dat er schaamrood op haar wangen was. Blijkbaar had Melody ook goede ogen. 'Hoe bedoel je?' vroeg ze, maar de geschrokken manier waarop ze het vroeg, verklaarde veel. 'Het is duidelijk.' mompelde ik. Sarah bloosde en keek naar haar voeten. 'En dan nog, jullie gaan me er niet mee pesten.' zei ze koppig. Ik glimlachte. 'We zouden niet durven.' zei ik zacht. 'Maar goed ook,' zo had ik het dus niet bedoelt. 'Want ik weet perfect op wie jullie twee vallen, en dan zou ik daarmee kunnen lachen.' zei Sarah. Ooh, ze voelde zich sterk... maar blijkbaar vond Melody het dreigement wel erg. 'Dat waag je niet.' zei ze, maar ergens glimlachte ze wel. 'Ja, nu geef je haar gewoon een kans om haar dreigement uit te voeren. Daarbij komt dat ik geen "crush" heb, dus heeft ze geen dreigement voor mij.' zei ik glimlachend. Sarah en Melody keken me verbaast aan, nee.. eigenlijk meer alsof ik loog... 'Jullie zijn raar...en ik palm de badkamer in.' zei ik terwijl ik weg liep. Sarah giechelde.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen