Foto bij Prologue.(Sophie Hayden Johnson)

''You don't need to be perfect. Nobody's perfect. Don't follow the trends, set one.''

Vrijdagochtend. Doodmoe werd ik wakker van het eerste zonlicht dat mijn slaapkamer binnen viel. Een zucht verliet mijn lippen en ik keek even rond. Ik hoorde mijn moeder het huis verlaten en ik stond op. Ik keek in de spiegel en ik schudde mijn hoofd. Je bent te dik gingen de gedachtens door mijn hoofd. Christina, mijn beste vriendin, zei dan wel dat ik hartstikke dun ben aar ik geloofde haar nooit. Ik liep naar beneden en ik las het briefje dat mijn moeder had achtergelaten. Ze moest weer eens werken. Zuchtend schonk ik een glas water in en ik pakte een asprientje tegen de hoofdpijn. Ik besloot om m'n ontbijt over te slaan zoals ik altijd deed en ik liep naar boven. Ik liet m'n broek zakken, trok al m'n kleding uit, en ik draaide de douche open. Ik stapte onder de douche en ik liet het warme water over m'n lichaam stromen. Zo bleef ik een halfuur staan en ik trok daarna maar een simpele grijze joggingsbroek aan en een warme trui. Met m'n blauwe pantoffels liep ik naar beneden en ik pakte de huistelefoon. Ik toetste Christina's nummer in en ik glimlachte. Toen ik haar stem hoorde begon ik te grijnzen. ''Hee, Chris, kom je langs? Ik en home alone.'' Nadat ik met Christina had afgesproken zette ik wat lekkers op tafel zoals popcorn en chips. Na een kwartiertje was Chris eral en ik gaf haar een knuffel. We gingen samen een film kijken en even later moest ik naar de wc. Tsja, dat moest ook gebeuren. Ik liep naar de wc en ik zag allemaal vlekken voor m'n ogen. Ik was het wel gewend en ik ging naar de wc. Eenmaal terug in de woonkamer wou ik gaan zitten maar inplaats daarvan werd alles zwart voor m'n ogen en ik voelde nog net hoe ik met een dreun op de houten vloer kwam, en een gil van Christina. Daarna werd alles zwart voor m'n ogen.


Proloog is eral hihi. Zoals jullie denk al kunnen lezen heeft Sophie dus anorexia. Wat vinden jullie ervan? Bij 5 abo's of kudo's ga ik verder! Tips zijn ook welkom hihi. XX Jade.<3

Reageer (5)

  • xMisslisanne

    Super Mooi Geschreven!

    x

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    ben benieuwd =)

    1 decennium geleden
  • BlueHeaven

    Vind het verhaal nu al super! I'm Loving It! Haha, van de mac, sorry ben een beetje melig....
    XxNaomi.....(K)

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Thread

    Supergeschreven<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen