Foto bij 033 - His eyes are closed, of open?

Sorry weer een korte Liam pov. Maar wel met Niam erin.
-xxx- Discussion & MirandaHoran

Liam POV

Verbaasd kijk ik naar Harry en de jongen met het streepjesshirt die ook weggaan. Ze doen de deur dicht en dan zie ik ze rennen door de witte kale gang. Ik grinnik en kijk dan weer naar Niall. Hij slaapt, tenminste dat denk ik. Ik gooi mijn dekbed op de grond en klim haast uit mijn bed. Ik loop naar hem toe en neem plaats in de plastic witte stoel waar Harry net zat. De plek is nog warm. Ik schuif mijn stoel zacht naar hem toe en begin zacht te zingen.

I've never had the words to say
But now I'm asking you to stay
For a little while inside my arms
And as you close your eyes tonight
I pray that you will see the light
That's shining from the stars above

Niall slaapt toch zoetjes, dus ik kan het niet laten om mijn hand door zijn vuilblonde haren te halen. Ik voel een schokje als ik hem aanraak, en trek mijn hand angstig weer terug, bang dat Niall wakker wordt. Hij draait zich om en kreunt wat. Ik haal wat plukken uit zijn gezicht en leun wat meer naar voor. Ik druk mijn lippen vastberaden op die van hem. Zijn ogen springen open en ik deins achteruit. ‘’S-Sorry!’’ Ik kruip zowat naar mijn bed en klim er met moeite in. Ik draai mijn rug naar hem toe en val dan in een diepe slaap.

Reageer (5)

  • Ganbarimasu

    O_O
    Even reactieloos...
    Waarom doedt liam dit nou? Straks wil nialler hem niet meer zien!!! =I

    1 decennium geleden
  • Necessity

    het is wel heel lief (H)
    xx

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    LIAM zoiets doe je als hij wakker is, weet je, dan heeft hij ook iets in te brengen;) Dan weet je meteen dat het wederzijds is(A)

    1 decennium geleden
  • blackflower

    awww niall had hem eigenlijk snel terug moeten trekken terug zoenen
    snel verder!!!!!
    (K)

    -xxx-

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    wel een heel lief stukje is het hihi :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen