Foto bij Chapter Fifty One

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Stage

    (baby)

    1 decennium geleden
  • amores

    AAAAAAAAAAAAAWH, neeeeee, armeee Jazz! Die hoort nu dat zij droomde over hem, dat 'ie haar aanviel en dan voelt hij zich schuldig, wat helemaaal nodig is en dan moet ik huilen en dan schrijf ik weer veeel te lange onzin zinnenn..... Ik moet echt stoppen met onzin reacties, ooooh wacht neeee! Dat vind jij niet leuk, dus dan houd ik het maar bij deze überlange reacties, die nergens op slaaan! MORGEN WEER SCHOOOL *kots* Echt, ik heb geen problemen met de gezelligheid, maar dat huiswerk *kots*, die irritante leraren *kots* en het vroeg opstaaan *dubbelkots* Vandaar dat ik vandaag maar weer eens vroeg mijn bedje in duik! Tjonge, ik ben echt toe aan meivakantie! Alleen weer zwaar kut dat jij weg gaat, maar ja, inmiddels is het OHZOOOGEWELDIGE Wifi uitgevonden, waardoor we nog lekker bij kunnen kletsen en jij me jaloers kan maken met die OHZOLEKKERE pizza's! Weer, zoals gewoonlijk, een druk op dat mooie groene knopje(flower) SNEL VERDUR!
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen