Foto bij 034 - Please bring me to home.

NIALL POV

Als ik de jongen met zwart haar niet meer zie, ga ik achter Harry’s rug weg. Ik kijk Harry aan. Harry glimlacht breed naar Louis. En Louis glimlacht breed naar Harry. Ik loop naar mijn bed en ga er met een plons opzitten. Ik pak mijn telefoon en chek mijn berichten. 1 bericht van mam. Ik open het bericht. ‘’ Wanneer kom je terug?x mams ‘’ Ik zucht. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Louis en Harry naar mij kijken.‘’We moeten maar eens gaan. Sorry Niall.’’ Zegt Louis met een reuze glimlach op zijn gezicht. Ik maak een gebaar dat ik het goed vind. Louis pakt Harry vast en haalt hem uit zijn stoel. Harry knikt dankbaar en ze lopen beide met nog steeds een grote glimlach op hun gezicht weg. Ik leg mijn telefoon terug op het tafeltje. Ik besluit nog maar een middag dutje te doen voordat ik naar huis ga. Ik pak de dekens die helemaal aan het eind liggen, en trek ze op tot op mijn kin. Ik doe mijn ogen langzaam dicht. Het is nog geen minuutje stil en ik hoor al ‘’ Haz!’’ op de gang. Ik open mijn ogen en grinnik. Ik pak mijn telefoon en kijk dat er nog een bericht binnen is. 0 berichten. Ik leg mijn telefoon weer terug op het tafeltje. Ik ga weer goed in mijn bed liggen en doe mijn ogen weer langzaam dicht. Ik ben in een diepe slaap beland.

Ik ben een lichte slaper dus ik voel als iemand aan me zit. Op dit moment voel ik iets door mijn haar gaan. ‘’ Laat me met rust ‘’ Kreun ik. Ik draai me om. Ik voel alweer iemand die aan me zit. Ik word rustig wakker. Ik voel opeens wat aan mijn lippen. Mijn ogen springen open. Ik zie Liam’s ogen voor me schitteren. Aan zijn gezicht gezien in hij geschokt. Liam zegt wat maar ik kan het niet verstaan. Ik kijk verbaasd naar Liam. Hij loopt schuifelend naar zijn bed toe en draait zich om. Ik strek me uit en kijk naar de klok die boven aan de deur hangt. Half 2. Middag dutje gedaan, nu is het tijd om naar huis te gaan. Ik stap kreunend uit bed en pak mijn telefoon en chek van de zoveelste keer mijn berichtenlijst. ‘’ Een tweet ‘’ Ik druk op het icoontje van twitter. Mevr_bergen: ‘’ Hey Niall, hoe is het daar in je nieuwe omgeving?’’ Ik schrik. Met trillende handen typ ik een tweet in. ‘’ Hallo mevrouw, hier is alles goed. Thanks’’ Ik duw verschrikt mijn telefoon in mijn broekzak. Ooit gedacht dat de moeder van Beau mij zou tweeten… Hoe komt ze eigenlijk aan mijn twitter? Ik moet deze gedachten vergeten. Anders raak ik voor de zoveelste keer vandaag gestrest. Ik sta op en zie mijn jas op de grond liggen. Ik haal mijn schouders op. Ik pak mijn jas en doe hem aan. En nu nog mijn schoenen zoeken. Ik kijk op de grond waar mijn schoenen zijn. ‘’ Shit ‘’ Zeg ik iets te hard. Ik hoop niet dat Liam wakker word. Ik kijk vanuit mijn ooghoek naar Liam. Hij kreunt en ik zie dat één oog van hem opent. Ik mompel iets. Hij is toch wakker gemaakt door mij. Hopelijk is hij niet boos. Ik loop naar Liam toe en ga op zijn bed zitten. Op dat moment komt er een zuster aan. Ze gebaard dat Liam ook naar huis mag. Ik knik en glimlach. Hopelijk kan Liam me thuis brengen.

Reageer (2)

  • ilovejay

    aaawh <3
    echt een lief verhaal <3
    Snel verder (H)
    xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    Liam breng hem naar huis?! PLEASE!!!! *kijkt met puppyoogjes naar het verhaal in de hoop dat Liam die zietxD*
    snel verder! (remember, ik ben nog steeds puppyoogjes aan het opzetten:P)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen