Sorriee dat het zo lang duurde!! Ik plaats net zo snel een quizlet als dat een slak 1 kilometer kruipt, loopt, voortslijmt of whatever (A)

Vorige keer:
Morgen zouden de andere leerlingen komen, hoe zouden ze zijn. Maar het engste was nog dat Julia en Ashley nog gesorteerd moesten worden. Zouden ze in de leerlingenkamer van Griffoendor mogen blijven of moesten ze verhuizen naar die van Ravenklauw, Huffelpuf of in het ergste geval Zwadderich? Julia en Ashley hadden al veel gehoord over de afdelingen en Zwadderich was hun minst favoriete afdeling. Zwadderaars werden altijd gehaat en niet voor niets.
‘Nou, als ik in Zwadderich kom ben ik misschien wel de enigste zwadderaar die een beetje normaal kan doen. Ik zal de aardigste zwadderaar in tijden worden als ik in Zwadderich kom, let maar op!’ had Ashley gezegd nadat professor Anderling hun over het sorteren had vertelt.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • SimoneV

    ben benieuwd wat er met vilder is gebeurdxd

    1 decennium geleden
  • LADYxBaBa

    leuk mooi weiter!

    1 decennium geleden
  • Ayane

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • DyingXrose

    Miss happy,, die dames maken een zooi van het mooie paleisje, ik zou ze straf gevenxD

    Ik ga de volgende lezen^^

    x
    RedDawn

    1 decennium geleden
  • Gibbs

    COEWL!!!
    behalve dan da se moeten sgoonmaken
    das ni so erg leuk.....
    k had nie eens gesien da deel 7 er al was:$:$:$
    hihi....WHOEPS...
    srry:$ni express gedaan!
    VERGEEF ME! VERGEEF ME! VERGEEF ME!:P:P:P

    k hoop da deel 8 gauw klaar is!!!

    Grtjes Zweinstein

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen