Foto bij Chapter Three.(Sophie Hayden Johnson.)

''You're good enough. You're beautiful, and I want you to know that.''

Ongelovig keken Christina en ik naar de tickets? Holy Styles, we hebben gewoon freaking vip tickets van dé Harry Styles. Het kost me moeite om niet te gaan fangirlen op straat en ik kijk Christina met een big smile aan. Ik had wel het gevoel dat ie naar m'n kleding keek maar die gedachten wuifde ik snel weg. Het was alweer een paar dagen dat ik uit het ziekenhuis was ontslagen omdat het wel weer goed ging vonden de dokters. Eigenlijk was al best moe en Christina duidelijk ook. ''Zullen we naar huis gaan en gewoon pizza bestellen?'' stelde ik voor en ik zag Christina knikken. Samen liepen we weer terug naar huis en ik plofte neer op de bank. Ik pakte de telefoon en ik bestelde snel wat voor pizza we wilden. Ik stond op en ik maakte een gebaar dat ik even boven was. Ik zocht even in m'n kast en al snel vond ik een setje gemakkelijke kleding. Ik trok het snel aan, deed nog wat mascara op, en deed m'n haar in een simpel knotje. Grinnikend liep ik naar beneden en de geur van pizza drong m'n neus binnen. Ik plofte naast Christina op de bank. Ik at maar twee stukjes van m'n pizza maar toen ik Christina's blik zag at ik verder. Na een tijdje pakte ik mijn laptop er bij. Samen liepen we naar de knusse woonkamer en ik plofte neer op de bank. We gingen kijken of de boys op twitter of tinychat waren en ja hoor, ze waren op tinychat. Ik keek naar Christina die heftig knikte en ik drukte op het knopje ''join this chat'' en daar kwamen Niall, Zayn, Liam, Louis, Eleanor en Danielle, en dan natuurlijk de perfectste jongen van heel de wereld: Harry. Ik keek glimlachend in de 'camera' en ik begon te typen. Het was al snel gezellig maar ik kon en wou m'n ogen niet van Harry afhalen. Ik hoorde opeens Niall keihard roepen dat ie honger had en ik begon te lachen. Het klikte echt super tussen de jongens en mij, en natuurlijk ook met Christina. Zowat iedereen was na een tijdje naar bed gegaan en tijdje waren Chris, Harry, en Louis, en ik natuurlijk er nog. Ik noemde Christina altijd Chris, al sinds de brugklas. Louis zei dat ie naar bed ging en ik zwaaide even vrolijk. Christina was ook in slaap gevallen ik glimlachte verlegen naar Harry. Na een half uur hebben gepraat gaapte ik. ''I'm going to sleep, sorry curly.'' Typte ik en we wisselde nog snel even onze twitter, en telefoonnummers uit. Daarna nam ik afscheid van Harry en ik zette mijn laptop uit. Ik legde een deken over Christina heen en zelf ging ik doodmoe op de andere bank liggen. Even later begaf ik me ook aan m'n moeheid en ik viel in een diepe slaap. Dromend over deze té perfecte dag.


Holy turtles, alweer 26 abo's! *pikt traantje eg* Echt zo amazayn. Saai stukje, ik weet het maar ik beloof dat er nog meer drama komt. *little evil laugh* No joke luvies, het komt goed. Wat vinden jullie? Moeten Harreh en Sophie op een date? Of moet ze met iemand anders gaan? Bij 27 of 28 abo's komt er weer een Christina POV dus druk massaal op de abo en kudo knop. Me loves sweet comments, abo's en kudo's hihi. xxx Jade.

Reageer (1)

  • xBlush

    Whaaa, even de kudoknop verkrachten :'D

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen