Foto bij (14) Like Sisters..

yeah..vind hem wel leuk als hij er zo uitziet.

DIe twee waren ook serieus geschift. ik pakte mijn spullen, ik had zin in een douche. Ik merkte Melody en Sarah op aan het einde van de gang. 'Wat zijn jullie van plan?' vroeg ik argwanend. 'Niets.' zei Sarah onschuldig, en dus des te gevaarlijker. Melody deed moeite om haar glimlach te verbergen. ik schudde mijn hoofd, die twee waren gewoon geschift. Ik ook, maar dat wisten mensen al. Ik opende de deur en ging de badkamer binnen. ik liep recht tegen Georg aan. Hij keek verbaast op, en het was duidelijk dat hij niet helemaal wist wat te zeggen. uit reflex keek ik weg. ''t is goed, ik heb een handdoek om.' mompelde hij. Zijn gezicht was bloedrood. Kwam het door de situatie of de douche die hij duidelijk net genomen had. Ik draaide me om om weg te gaan. 'Als je de badkamer nodig hebt, ik ging net weg.' zei hij snel. 'AH, oké.' mompelde ik. Nu hoorde ik Sarah en Melody bulderen van het lachen. Ik stak mijn hoofd naar buiten door de deur. 'Shut up. Sarah, aan je gelach te horen wist je hiervan. Knew it, little bitch.' riep ik naar haar. Ze glimlachte toen ze haar koosnaampje hoorde. Ik ging de badkamer weer binnen, en botste weer op Georg. 'Oeps, sorry.' mompelde ik zacht. Damn, hij was wel gespierd..of toch zijn borstkas. ZIjn haren waren naar achteren gekamd. Ik glimlachte toen hij me passeerde. 'Wat?' vroeg hij zacht, hij glimlachte nu ook. 'NIets.' mompelde ik snel. 'Je bloost.' mompelde hij. 'Jij ook.' hij haalde zijn schouders op en verloor daarom bijna zijn badhanddoek. ik giechelde, Sarah lag over de grond te rollen van het lachen. 'Shut up, bitches!' riep ik. Georg keek me verbaast aan. 'Niet op letten.' hij knikte, glimlachte en vertrok naar zijn kamer. 'Georg?' vroeg ik. hij draaide zich snel om. 'Hmm?' 'Misschien een tip voor volgende keer; vanaf nu wonen er hier ook -tijdelijk- vrouwen. misschien een goed idee om de badkamer te sluiten.' zei ik. Hij rolde met zijn ogen. 'Blijkbaar is Tom niet goed met sleutels.' ik keek hem verbaast aan, maar hij was al weg. Sarah kwam naar me toe lopen. 'Hier heb je de sleutel, zodat je niet hetzelfde zou tegenkomen.' Dààr was de sleutel, én de schuldige. 'Opgezet spel, dus.' mompelde ik voor ik de deur dichttrok. én sloot.

Reageer (8)

  • gothicpop

    ze moet toch een keer vertellen dat ze familie is.

    zooo leuk dat melody er ook bij is.

    snel verder _O__O_

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    haha geweldig XD

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    snel verder plz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen