Foto bij Hoofdstuk 6'

die foto van ziall (:

Met de jongens voor me rennend, en met Tess en Pebbles naast me, lopen we weer naar het huis toe. Eenmaal binnen zien we dat er geen plaats meer is, dus ik en Tess gaan beide op een bankleuning zitten. Naast mij zit Harry , en naast Tess zit Simon. Ik zie Harry naar me kijken met een blik van ‘wat doe jij nou weer dan..’, dus ik vraag : “why are you looking at me like that ?”. “Like what ?”, vraag hij. “Zo’n blik van watdoejijnouweer?”, zucht ik. “Oh, ja, ik snap niet waarom je niet gewoon bij me op schoot komt zitten”, zegt hij met een scheve glimlach. “O nou, in dat geval..”, zeg ik en dan plof ik gelijk neer op zijn schoot. Iedereen schiet gelijk in de lach. “Wat is er ?”, vraag ik verbaasd. “Dat nutteloze gesprekje van jullie”, zegt Zayn lachend. “JA NOU, nutteloze gesprekken zijn nou eenmaal heeeeel belangrijk in je leven !”, zeg ik verontwaardigd. Want duh , wie heeft er nou geen nutteloze gesprekken op deze wereld..

nog even een kleine voor het slapengaan.. pff ik ben doodmoe ! slaap lekker mensen <3 xxxxxxx

Reageer (4)

  • biancadokkum

    slaap lekker :)
    en daarna sneel veerder (H)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    btw. very funny(lol)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    slaaplekker
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    hou egt ENORM veel van dit verhaal. ik wil MEER, MEEEEEEEER (6)
    haha, maar ff serieus snel verder(flower)(H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen