Foto bij 036 -Nothing can break us apart

Harry POV.
Ik lig tevreden in zijn armen. Mijn hoofd ligt op zijn borst die zacht heen en weer gaat. Ik draai me om in zijn armen en bewonder elk detail van zijn gezicht. Ik druk een kus op zijn warme zachte lippen, terwijl mijn hand zijn wang streelt. Hij doet zijn ogen open en kijkt me glimlachend aan. ‘’Leuke manier om wakker te worden, Haz.’’ Zijn armen verdwijnen onder het deken, en slaat zijn armen om mijn middel. ‘’I love you so much, Boo.’’ Ik kijk diep in zijn grasgroene ogen. Zijn greep om mijn middel verzwakt iets waardoor ik me uit zijn armen wurm. Ik sta op van het bed en een koude wind komt me tegemoet. ‘’Hazza, laat me niet zo alleen!’’ Klinkt Louis stem. Ik ben ondertussen al de gang opgelopen. Ik loop naar mijn kamer. De vloer kraakt als ik naar mijn kast loop. Ik haal er een schone trui uit en doe hem aan, ik pak ook een beige chino en trek die ook aan. Ik besluit een ontbijt te gaan maken voor ‘’mijn vriendje’’. Ik loop de trap af. Als ik eenmaal in de keuken ben, pak ik een glas en een fles wortelsap. Ik schenk het glas halfvol, zodat ik er niet onderweg mee kan morsen. Ik pak een broodje en doe er beleg op. Op het laatst pak ik een klein vaasje en doe er een roos in. Ik zet alles op het dienblad en loop de trap weer moeizaam op. ‘’Haz, ben jij dat?’’ Ik grinnik even maar geef geen antwoord. ‘’Haz?’’ Ik hoor wat gekraak, omdat hij uit bed is opgestaan. ‘’Blijf liggen Lou, ik kom er zo aan!’’ Ik loop moeizaam de laatste treden op en zucht even als ik boven ben. Ik ren bijna naar onze slaapkamer, en ik grinnik als ik Louis helemaal opgerold zie liggen. Ik zet het dienblad op het nachtkastje en ga naast hem liggen. ‘’Lou, i made what for you.’’ Fluister ik zwoel in zijn oor. ‘’Wat dan?’’ Hoor ik Louis zachtjes fluisteren. ‘’Kijk op je nachtkastje, Boo.’’ Ik zie nog net dat zijn ogen groot worden, en zijn handen gaan op zoek naar mijn gezicht om me een kus te geven. Ik voel zijn handen mijn gezicht strelen. Louis komt dichterbij, maar ik rol precies het juiste moment van het bed af. Ik zet een ‘vaderstem’ op. ‘’Eerst eten!’’ Ik hoor zijn vrolijke lach wanneer ik het uit heb gesproken. Hij pakt zijn glas wortelsap en neemt een slok, terwijl hij me –sexy- blijft aan kijken. ‘’Lou.’’ Ik voel iets groeien in mijn broek, ookal doet hij niks behalve me aankijken. Hij zet zijn dienblad weg en klopt op zijn schoot. Ik klim weer op het bed en kruip naar mijn vriendje toe. Ik plant mijn lippen op zijn lippen en zoen hem hevig. Hij slaat al snel zijn armen weer om me heen en zoent me ook hevig terug. ‘’Lou, adem.’’ Louis haalt zijn lippen van de mijne af en ik haal even diep adem. ‘’Sorry Haz.’’ Ik kruip iets dichter tegen Louis aan. ‘’Weet je iets wat we kunnen doen?’’ vraag ik aan hem, terwijl ik zijn groene ogen –zoals altijd- weer bewonder.

Reageer (3)

  • xSinaasappel

    Aahw zij zijn zo lief ! <3
    Gister heel laat naar bed want ik moest dit lezen
    Xx

    1 decennium geleden
  • ilovejay

    Verderr!!!..
    Dit is zo'n lief stukje!(flower)
    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • Ganbarimasu

    aawh! dit is zo een lief stukje!
    ik ben dus zo heel erg zwaar verslaaft aan jullie verhaal. (;
    en met dat wortelsap moest ik dus echt lachen. ;D hahaa
    snel verder schrijven xx (ik wil weten wat die enge moeder allemaal over Liam gaat zeggen. :(( bad woman)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen