Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • SCORPlO

    (H)

    1 decennium geleden
  • Phatetic

    Snelverder! Kan niet wachten tot het volgende hoofdstukje want dan gaat er iets gebeuren zei je?

    1 decennium geleden
  • LMFAOO

    Mensen serieus? WAT DOEN JULLIE DAAR ALLEMAAL? Uit je neus vreten? KUDO DIT VERHAAL MANN! '<3

    1 decennium geleden
  • HAZZAFWEZIG

    Dit is prachtig! <3

    1 decennium geleden
  • Mialsoul

    WOEHJ. YEAH. WAAROM IK MET CAPSLOCK PRAAT? Staat wel coowl toch? :p Oke, als ik die hoofdletter zo lees ga ik automatisch in mezelf die woorden schreeuwen, fail. Oke, dit verhaal is GEWELDIG. Echt, nee serieus ik liet nooit, oke ik liet wel is maar dit keer niet! Snel verder en je hoeft je exuses niet aan te bieden hoor want voor dit verhaal wacht ik eeuwen (; Ik verveel me dus dood hierzo en luister nu al een uur naar hetzelfde nummer omdat ik gewoon te lui ben om er een andere op te doen. OOH, JE VROEG EEN VRAAG. Antwoord: ME HATES SCHOOL! Misschien is een anti-school-club iets? Eigenlijk ben ik zelf niet zo van de clubben, clubben? Dat is geen woord maar ik hou niet zo van een club oprichten enzo. Dat klinkt zo, minderjarig? ahah, lol ik faal weer (': Oke, wat ik dus probeer te vertellen, SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen