Foto bij (15) Toms horror morning

'Misschien ga ik lessen nemen, ik vond het best leuk.' mompelde ik. Georg rolde met zijn ogen. 'Jullie grap is niet echt gezond voor gitaars en versterkers, dus zou ik die graag terug in mijn kamer zien.' zei hij. ik knikte en liep met zijn gitaar zijn kamer binnen. Droegen de meeste jongens alleen maar een boxer om te slapen of was dit weer zo'n raar TH ding? hij zag me kijken. 'Is er iets?' vroeg hij lachend. 'euhm..nee' mompelde ik terwijl ik zo snel mogelijk met rooie kaken om de versterker liep. ik keek naar Melody. 'Nog steeds niet?' vroeg ik zacht. ze schudde haar hoofd. 'Toooommm! Hier! nu!' riep ik waarna ik meteen Georgs kamer in stormde. Hij ving me grijnzend op voor ik tegen hem aan liep. 'Versterker niet laten vallen aub.' zei hij. ik zette het ding zacht neer. 'Het begint een gewoonte te worden dat je tegen me aanloopt. ik ga nog denken dat je het leuk vind.' zei hij lachend. Ik stak mijn tong uit naar hem. 'Wil je echt bass leren?' vroeg hij. ik haalde mijn schouders op. 'Waarom niet?' vroeg ik. 'Ik kan het je leren, tussen het repeteren door.' zei hij. ik glimlachte. 'Echt? Ik bedoel.. je moet niet of zo..' mompelde ik. Hij Zuchtte. 'Als ik iets zelf voorstel, dan kan ik er toch geen probleem mee hebben?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Je hebt soms van die rare mensen..' zei ik zacht. 'Ah, ik ben raar.. goed om te weten. En wat zijn jullie drie dan als je "Emmer op de deur" grappen begint uit te halen?' vroeg hij. Ik lachte. 'HMM... op wraakactie.' zei ik. 'Ben ik even blij dat ik hier een dag of drie niet geweest ben, anders kreeg ik ook een douche.' zei hij. 'Kan je nog steeds krijgen hoor.' zei ik. 'Miljaard!' hoorde ik plots roepen. Georg keek onverstoord op. 'Volgens mij is Tom zijn stal uitgekomen.' mompelde hij. Ik lachte. 'En Melody heeft een camera... hmm.. misschien iets om later aan zijn kinderen te laten zien..' zei ik. Georg lachte.

Reageer (6)

  • Inifinity

    Het is daar wel een 'mompel huis', iedereen mompelt alles! ;)

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    dit wordt leuk
    hoop ik
    snel verder

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Leuk!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    geweldig!!!
    snel verder ajb!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen