Foto bij ~028

Okee, even een saai stukje, sorry. Maar ik heb tenminste weer een idee, en dat is wat telt. Toch?

“Are they still sleeping?” “Yeah, I guess.” “They’re so cute!” “I want to cuddle them!” de stemmen van Louis en Harry halen me uit mijn slaap. Langzaam open ik mijn ogen. Ik knipper een paar keer tegen het felle licht van de zon dat langs de gordijnen schijnt. “She’s awake!” gilt Louis vrolijk. “Goodmorning, you sleepy!” zegt Harry met een grijns. Ik kijk ze een beetje wazig aan en zeg goedemorgen terug. Wat doen ze in deze slaapkamer? Is dat normaal hier ofzo? Dan valt mijn blik op Niall. Hij ligt naast het bed, met zijn been er nog half op. Er hangt een beetje kwijl naast zijn mond, die open staat. Ik grinnik. Ik klim wat verder over het bed heen en geef hem een por in zijn buik. Hij beweegt even, maar ligt dan weer stil en slaapt verder. “I guess he won’t awake for a while...” zeg ik tegen de nog steeds in de slaapkamer staande Harry en Louis. “You should try this: NANDO’s!” roept Louis. Twee fel blauwe ogen schieten open en kijken verwilderd om zich heen. Ik moet lachen om zijn verschrikte gezicht. Als hij doorheeft wat er aan de hand is verschijnt er een beschaamde grijns rond zijn mond. Hij pakt een kusesn en gooit die richting Louis, die hem behendigd ontwijkt. “He’s attacking me! I’m gone.” gilt Louis overdreven, waarna hij de kamer uitrent. Harry volgt hem lachend en Niall en ik blijven samen over. “Goodmorning” hij kijkt me grijnzend aan. “Goodmorning, slept well?” ik lach terug. “Really well, because of you.” zegt hij. Zijn blauwe ogen staren me aan. Ik weet niet wat het is, maar hij doet iets met me. Door hem wordt ik helemaal warm vanbinnen, en weet ik niks uit te brengen. Ik staar dan ook maar verlegen naar de grond. “So... shall we take breakfast?” zijn ogen beginnen te twinkelen. “Sure! You’re hungry again, aren’t you?” ik grijns. Hij knikt hevig en staat dan op om richting de deur te lopen.

Samen strompelen we de trap af en lopen we de keuken in, waar Liam al druk bezig is met een ontbijtje te maken. “Morning Li. Are you going to eat all this?” vraagt Niall terwijl hij naar het eten voor zijn neus staart. “Morning too. Well, actually it was for Zayn. I don’t know what it is, but he doesn’t acts normal. But I’m in a good mood, so I can bake some pancakes for you guys? But you have to wait… Do you think you can handle that?” hij lacht. Niall en wachten op eten. Dat is geen combinatie. Hij kijkt twijfelend maar stemt uiteindelijk toch in. Ondertussen besluiten we te wachten in de kamer, waar Louis en Harry tv zitten te kijken. Ik plof tussen hun in terwijl Niall op een stoel gaat zitten. “What are you guys watching?” vraag ik aan Harry. “Nothing special. We were talking a bit about Zayn. He’s acting really wird. Have you noticed it as well?” ik schud mijn hoofd. “But I don’t know him like you guys.” hij knikt instemmend. Op dat moment komt Zayn binnen met een ontbijtje in zijn handen. “Did someone orderd pancakes?” vraagt hij met een grijns. Ik steek vrolijk mijn hand op en krijg een bord met dampende pannekoeken voor mijn neus geschoven. Nee, ik merk niks vreemds!

Reageer (3)

  • Spiral

    You should try this: NANDO’s! ik lag strijk moet je nog een eens doen :)
    damn nu heb ik goesting in pannenkoeken
    snel verder.lezen

    1 decennium geleden
  • Dinja3012

    Ik vind het echt zo schattig. <3

    1 decennium geleden
  • BrokenCircle

    Ik wil ook wel pannenkoeken :p x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen