Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • FabulousKilljoy

    Ik vind het echt verschrikkelijk voor haar! )':
    Je hebt het wel heel mooi omschreven! :)
    xxx

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    OMFG!!!!
    Verschrikkelijk voor haar echt waar!!!

    OMG VERDER (H)
    Ja hoor je hebt een abo bij (: En een kudo (:

    1 decennium geleden
  • Debussy

    Dit lijkt me echt een super leuk en spannend verhaal!!
    Zeker wete een abo!!!!!

    Snel verder??!!(H)(H)(H)

    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • amores

    Iieeeeeelll, dit is echt eng maar wel suuuuuuuuuuuuuper spannend. Ik snap het trouwens nog niet helemaal, is een van die jongen nou Jasper of mogen wij dat nog niet weten?? Hahha, vraag me af wat ze met haar van plan zijn en waarom ze dit doen! Dusssss, Leanne, jij hebt weer een hele goede reden om nog een deeltje binnenkort te activeren! Wat dacht van over twee minuten? Dat lijkt me wel een redelijke deal! De vakantie gaat trouwens zoooooooooooo snel!!! Ik wil nog niet naar schoool!!! WEEEEEEEEEEEEH :'( Dan kunnen we alleen maar in het weekend praten *sniksnik* Ik zag trouwens dat je 6 abbo's hebt! JEEEEEEEEUJ!!! Komt gewoon door mijn advertentie bij mijn hoofdstuk! Ik voel het!! Ik heb echt vandaag een vreetbui ofzooo! Heb net al een appelflap en drie merci chocolaatjes op en heb nu alweer behoeft aan chips! Noujaaa, dan ga ik maar aan mijn behoefte toegeven en even beneden chips halen! Mijn ouders zijn nog bij de buren dus die horen dat hopelijk niet! Fingers crossed!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen