Foto bij (15) Toms horror morning

'Ik heb het gevoel dat iemand er alles aan doet om mijn dag te verpesten.' mompelde Tom nadat hij geen broodjes meer at, enkel nog water dronk dat hij zelf had uitgeschonken uit de kraan en echt niemand in de buurt van zijn eten liet. 'Waar haal je dat idee?' vroeg Melody vriendelijk terwijl ze een chocoladebroodje voor zijn neus op at. 'Ik snap je probleem hier niet mee, Tom, buiten het feit dat we een beetje vroeg wakker zijn, is er niets mis.' zei Sarah lachend. Tom keek haar door toegeknepen ogen aan. Bill grijnsde. 'Hij kan gewoon niet tegen koude douches.' zei hij. Ik lachte. 'Waarom had je me nu zo dringend nodig?' vroeg Tom. 'Dat je zo riep.' herinnerde Georg me. ik lachte. 'ik had jou nodig voor ons filmpje.' zei ik. Dat leek niet het antwoord waar hij naar zocht.
Ik keek naar Melody, ze wist perfect wat ik wilde weten. Ze knipoogde, knikte, en prutste aan haar gsm. Ik glimlachte toen de bel ging. Sarah, Melody en ik stonden recht en gingen in de zetel zitten. 'Wat hébben jullie drie vandaag?' vroeg Tom toen hij naar de deur liep om open te doen. Georg en Bill keken elkaar aan. 'Tom?' hoorden we een vrouwenstem zeggen. 'Oh, hallo.' Melody keek op toen ze Gustavs stem hoorde. 'Lady's' zei Gustav glimlachend. 'Wat kom je doen?' vroeg ik verbaast. 'Oh, Sorry, zal ik weer gaan?' vroeg hij. 'Nee, blijf.' zei Melody. Sarah en ik lachten, Melody en Gustav bloosden. 'Wat doet Toms ex aan de deur? Ze leek .. euhm...hoe zeg je zoiets.. nogal bedrukt..bezorgd.' zei Gustav. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik gespeeld verbaast. 'Wa-at?!' hoorden we Tom roepen. Daarna een meisjes stem. 'Het kan niet anders, Tom.' zei ze. 'Euhm..kom binnen zeker.' zei Tom veel zachter. Bill en Georg keken verbaast op toen Tom binnen kwam, gevolgd door een meisje. Ze leken haar te kennen. 'Oh, Hallo Annabel. Waaraan hebben we dit te danken?' vroeg Georg. Kende hij haar goed? ik probeerde het te negeren. 'Ik..euhm..Ik ben zwanger..' zei ze zacht. Bill keek op. 'Proficiat.' zei hij onzeker. 'ik denk dat je dat evengoed tegen Tom kan zeggen.' zei ze zacht. bills ogen leken uit zijn hoofd te rollen. 'Van TOm?' vroeg hij verbaast.

Reageer (6)

  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    leuk beging van de dagxD
    snel verder

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    dit kan je idd een horror morning noemen
    :|
    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen