Foto bij (15) Toms horror morning

'Ik snap het alleen niet, we zijn drie maand uit elkaar.' zei Tom. 'Zoiets heeft een tijd nodig om..zeker te zijn..' mompelde ze. 'Proficiat papa.' mompelde ik. 'en dan lachen met maandstonden, misschien hoop je nu dat zij er wel gehad had.' zei Sarah tegen Tom. 'Niet slecht bedoeld, uiteraard.' zei ze tegen Annabel. Die glimlachte. 'Zou best kunnen.' zei ze zacht. TOm keek op. 'Dat is het.' zei hij luid. 'Jullie drie zitten me de hele dag te kloten -excuseer voor het grove taalgebruik- omdat ik met jullie heb zitten lachen.' zei hij luid. Hij wees naar ons. ik glimlachte. 'Hoe bedoel je? We zijn toch vrienden, Tom. We zouden niet durven lachen met jou seksverslaving.' zei ik zacht. 'net zoals jij niet met ons zou lachen.' zei Melody. 'Of doe je dat wel, tom?' vroeg Sarah. Hij keek ons door toegeknepen ogen aan. Annabel glimlachte. 'Is mijn toneelstuk gedaan?' vroeg ze lachend. Melody knikte. 'Ik had je taart beloofd, nog goed dat je gisteren een taart hebt gemaakt, Zora.' zei Melody lachend.
Uiteindelijk had ze een halve taart meegegeven met Annabel. 'Leuk toch, Tom, familie op bezoek. DIe kennen je laatste vriendinnetjes.' zei Melody.
'Oké, wat gaan we doen vandaag?' vroeg ik. Georg keek naar buiten. De laatste dagen was het echt warm aan het worden. 'Ik weet -niet zo ver hiervandaan- een goed buitenzwembad zijn. Daar kunnen we naar toe. Eenmaal het warmer wordt, gaat iedereen naar zee, dan zijn de meeste zwembaden veel rustiger.' stelde hij voor. Ik knikte en keek naar Sarah. 'geen probleem hier.' zei ze enthousiast. Laatst hadden we leuke bikini's gekocht, maar we hadden ze nog niet kunnen gebruiken. 'Super.' zei Melody. We liepen meteen naar boven. 'Wij halen onze spullen!' riep Sarah, alsof ze bang was dat ze zonder ons zouden gaan. Tom, Georg, Bill deden er langer over, en we zouden moeten rondrijden om Gustavs zwem spullen op te halen.

Reageer (4)

  • AngelicPower

    Snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    wow dat hebben ze echt goed bedacht.
    gelukkig maar dat ze niet echt zwanger was
    snel verder aub(flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Haha, ze hadden Tom toch wel even goed liggen! :D
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    verderrr pleasee :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen