Foto bij (16) Swimming..

Om een of andere reden, hadden Melody en ik dezelfde Bikini gekocht, nog voor we elkaar kenden. 'Dit begint heel erg raar te worden.' mompelde Sarah. Ik glimlachte. 'Wees maar zeker,' zei ik, wetende dat zij heel goed wist dat het misschien niet helemaal toeval was. Melanie was familie van Tom en Bill en dan was Sarah verbaast over het feit dat Melody en ik op elkaar leken? Serieus? Zij wist even goed dat Bill/ Tom en ik een gemeenschappelijke moeder hadden..hoewel.. moeder? Ik ging hier nu niet moeilijk over doen, ik zou wel zien wat er kwam en wat niet..
Toen we buiten bij het zwembad kwamen, hoorden we gefluit. Tom, natuurlijk. Hij en Gustav deden al pogingen om mekaar te doen verdrinken. Zo zag het er toch uit. 'Oh, la. Jongens, vanaf nu gaan we elke dag zwemmen. Leuke outfit, dames. Heel Sexy!' zei hij lachend. Sarah lachte en sprong -heel onelegant, en heel Sarah achtig- het water in. Melody keek Tom raar aan. 'Nee, Melody, jij bent niet Sexy. jij bent mijn nichtje.' zei Tom luid. Ze rolde met haar ogen. 'Kom erin!' riep Gustav luid. alsof ze nu nog te stoppen was, ik stond nog steeds naast het water. Ik wist dat zodra ik in het water geweest was, ik het koud zou krijgen. Daarom zette ik me op een van de strandstoelen, kon ik evengoed nog een beetje bruinen. Het duurde niet lang voor mijn gezicht in de schaduw lag, ik opende mijn ogen. Georgs haar kietelde in mijn gezicht, ook al was zijn gezicht net iets te dicht bij het mijne. 'Dat is dus niet de bedoeling van een buitenzwembad.' zei hij lachend. Ik haalde mijn schouders op. 'Veel plezier in het water.' zei ik. Georg had een kinderlijke -geniepige- grijns op zijn gezicht. Ik had een slecht voorgevoel. 'Waag het..' hij knikte. Nog voor ik iets kan doen had hij me opgetild en liep hij naar het water, en dan bedoel ik echt lopen. 'Aan de kant!' riep hij luid. De jongens, Sarah en Melody keken op. 'neeehh!' niet dat roepen nog veel hielp.. ik was nu toch drijfnat. 'Georg, je bent irri.' zei ik, maar ik kon wel nog lachen ermee. 'En jij bent nat.' ik duwde hem onder water. 'jij nu ook.'

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen