Foto bij (17) Hi mom!

Jojo kwam een paar uur later ook naar het zwembad afgezakt, maar ook hij had iemand bij, een meisje met een vriendelijke glimlach. 'Hallo daar!' riep hij. 'Mensen, dit is Ashley. Ik weet dat jullie haar niet kennen, maar ze heeft me heel goed geholpen deze week.' zei Jojo. 'Ash, dit zijn.. Bill, Tom, Georg, Zora, Sarah... iemand die ik zelf niet ken en..waar zijn Melody en Gustav?' vroeg hij aan mij. Ik glimlachte. 'Die zijn mekaar daar ergens -verstopt- aan het aflikken.' zei Ik. 'Ik ben Zinzi!' zei Zinzi enthousiast. Jojo glimlachte. 'Hallo. Ash, veel plezier met uitzoeken wie wie is.' zei Jojo lachend. Bill keek op zijn gsm. 'Shit! Tom, wij moesten bijna vertrekken.' zei Bill. Tom keek op. 'Ik denk dat je gelijk hebt, wordt een bonte bedoening vanavond.' zei hij lachend. Ik keek op mijn klok. 5 uur. 'Het gaat hier toch bijna sluiten.' mompelde Georg. Dat is vroeg, en het was nu zo'n mooi weer. Maar goed.
Ik had geen zin om me helemaal om te kleden, met als overduidelijk gevolg dat mijn bikini in mijn jeansrokje en topje geprint was. Tom keek op. 'Sexy Zora, like always.. heel verleidelijk maar jammer genoeg niet erg origineel.' zei Tom lachend. Georg knikte naar Sarah en een blozende Melody die er heel gelukkig uitzag in Gustavs armen. ze leek niet verbaast dat iedereen al wist dat ze samen waren. Goed dat ze eindelijk samen waren. Inderdaad, ook bij Sarah, Melody en ZInzi was de bikini duidelijk op te merken. ik glimlachte. 'Goed, auto's verdelen!' riep Bill. 'Geen kleuterklasje, Bill.' riep ik terug. Zinzi lachte en stak samen met Bill haar tong uit. Georg, Gustav en Jojo waren diegene die met de auto waren, daarom leek het me logisch dat zij elk met hun eigen auto reden. Ik mocht van Georg vooraan zitten, dus wist ik al bij wie ik ging zitten. Bill en Tom gingen blijkbaar bij Gustav in de auto, en natuurlijk ging Melody met hen mee. Sarah zat bij Ashley en Jojo, dus ...Georg en ik waren alleen. 'Veel plezier!' riepen Melody en Sarah. Dit rook verschrikkelijk naar opgezet spel. Maar goed, ik zou mezelf er niet van weerhouden om plezier te hebben.

Reageer (10)

  • gothicpop

    yeeeey autootje rijden(cool)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • darksunside

    die foto is gewoon geniaal (H)

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    ze moeten gewoon wat krijgen
    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    verderrr [;easeee :)

    1 decennium geleden
  • Zwabber

    Oeehhh leuke foto =D
    Snel verder!!
    'Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen