Foto bij The Malfoy family returns

Harry was net op het ministerie aan gekomen.Hij snelde naar de liften naar het Schouwers bureau.'Kimmerer....!'begon Harry.'Ze hebben mijn...'
'-Toverstok gepikt heb ik van gehoord jonge we gaan er achter aan.'Harry was verbaasd hoe snel alles hier ging.'Wanneer begin ik en wanneer vertrek i...'Kimmerer keek hem met opgetrokken wenkbrauwen .'Jij gaat niet aan deze zaal werken Potter je krijgt vrij.'
'Maar...wa...'stotterde Harry.'Neen is neen Potter.Ik zie je volgende week.'zei hij en vertrok.Harry ging naar huis.Hij snapte re niets van.

Ten huizen Malfidus

Draco kwam binnen en probeerde zijn ouders te ontwijken door meteen naar zijn kamer te lopen.Maar hij slaagde er niet in.'Draco ben jij dat? Kom eens even!'Dat was de stem van zijn vader Lucius.Hij ging de grote deur door naar de woonkamer.'Is mam er niet?' vroeg Draco met een hoog stemmetje .'Nee,ze ligt in bed met een griepje.'zei zijn vader.'Maar wat ik wou vragen Draco...'hij stopte even en slikte.'Waar was je gisteren avond?'Draco slikte.'De...ik was in de verduisterde...'hij kon zijn zin niet afmaken of zijn vader stelde een nieuwe vraag.'Wat deed je daar?'vroeg zijn vader.draco probeerde zijn geld buidel weg te stoppen omdat zijn vader gisteren zijn geld had na gekeken.Zijn vader zag het en riep:'WAT STOP JE DAAR WEG?'Draco slikte en liet zijn (bijna lege)geld buidel zien.'Oké zoon ik kan nu tegen je uitvliegen dat Merlijn het hoort maar...,wat heb je betaald?'zei Lusius.'...Dit...'zei Draco.'De staf van Potter.'zei Lusius die zich omdraaide en zijn ogen werden enorm groot.'Perfect.'mompelde hij en draaide zich om.'draco hier mee kunnen we..'hij kon zijn zin niet af maken omdat Draco er tussen kwam.'We gaan Voldemort niet tot leven wekken...toch?'zei Draco bedrukt.'Spreek die naam niet uit in mijn huis.'siste Lusius.'Nee ik heb er andere plannen mee beter voor ons,onze naam.'zei Lucius.'Waar gaan we heen pa?'vroeg Draco.'Dat zul je wel zien zoon,dat zul je wel zien....'


Harry zat verveeld achterover in zijn stoel op zijn bureau.Zijn medewerkers waren al dagen weg een hij mocht niks anders doen dan brieven lezen .Harry liep verveeld naar de liften toen zijn werk er opzat.Hij was blij dat hij nu toch een beetje nuttig kon zijn.Hij botste tegen een man op.'Sorry.' zij Harry.Maar de man negeerde hem.Harry zag een glanzende staf liggen.'Die moest van de man zijn maar die was al lang weg.Hij besloot naar olivanders te gaan maar bleek te moe te zijn van het papier werk en ging toch maar naar huis.Er hing trouwens al een week een bortje met'gesloten'op de deur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen