al deze plaatjes hebben niks met het verhaal te maken. jee! hoofdstuk 13 al! gaat de goede kant op!

Ik liep maar weer naar binnen toe want ik had geen zin in kleine kindertjes die zich stoer gedragen. Ik ging de meiden opzoeken, ze bleken in de kantine te zitten. ‘Heey meiden!’ zei ik toen bij hun stond. ‘Waar was je zonet?’ vroeg Roxanne. ‘Effe buiten, maar er kwam een groepje met kleine jongentjes aan’ zei ik schouder ophalend. ‘En daar loop jij voor weg?’ vroeg Chayenne verbaasd. ‘Nee, ze duwden me van het muurtje waar ik op zat en ik heb ze er van langs gegeven’ grijnsde ik. Je kon maar beter geen ruzie met mij krijgen die win je toch niet. ‘Maar hebben jullie nog wat in de tussen tijd gedaan?’ ‘Niets, gewoon beetje kletsen’ ‘Trouwens.. wij waren van plan om aankomende zaterdag naar het strand te gaan, heb je zin om mee te gaan?’ ‘Eh.. ik denk het wel’ zei ik twijfeld omdat ik niet wist of ik wel mocht. ‘Denk je dat of weet je het zeker?’ vroeg Chayenne. ‘Ik denk het,’ zeg ik. ‘Maar zal ik een van jullie anders bellen wanneer ik mag?’ de meiden pakten hun mobiel er bij en wisselden nummers uit. De bel ging en we liepen weer weg naar onze laatste les. Dit keer hadden we les van ene mvr. Water. Ze zag er een beetje uit alsof ze uit de hippie jaren kwam. Allemaal velle kleurtjes en dan ook nog die domme ketting. En dan hadden we ook nog eens aardrijkskunde van haar. We kregen een paar opdrachten en daar moesten we maar mee aan de gang. Ze deelde ook nog aan het einde van de les een papier uit met daarop de opdracht dat je werkstuk moest maken over een land. Toen de les was afgelopen was het rond 2en en moest ik de bus halen dus ik moest opschieten. Ik dumpte snel alle boeken in me kluisje en nam alleen het huiswerk mee. Ik deed me jas aan en liep het schoolplein af. een paar mensen keken me vreemd aan toen ik voorbij liep, zeker omdat ik ging lopen en geen auto had. Ik moest ma en pa toch maar eens om een auto of zoiets gaan vragen. Ik liep snel naar de bus halte en toen begon het wachten. Wachten en wachten en wachten en nog eens wachten. Na een kwartier gewacht te hebben kwam de bus eindelijk aan en kon ik instappen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen