Foto bij Hoofdstuk 9'

“BEGINT HET NU AL ?”, schreeuwt mijn vader kwaad. Ik schiet gelijk in de lach als ik zijn hoofd zag. Net alsof er stoom uit zijn oren kwam ofzo. “ELLA !”, schreeuwt hij nu naar mij. Ik stop gelijk met lachen en kijk mijn vader zo onschuldig mogelijk aan. “Wat is er pappie ?”, zeg ik met puppyogen. Ik hoor Tess nu ook zachtjes giechelen, en m’n vader kijkt haar nu ook kwaad aan. “ELLA EN TESS, WEGWEZEN HIER !”, schreeuwt hij. “Maar wat moeten we dan gaan doen ? Ik verveel me..”, zeg ik. “Hadden jullie niet samen een liedje dat jullie moesten zingen voor school ?”, zegt hij zuchtend. Ik zucht overdreven en schud mijn hoofd hevig. “Dat hadden we toch wel ?”, zegt Tess verward. Dankjewel Tess.. ik werp een kwade blik naar haar en hoor de jongens dan ook lachen. “EN NU WEGWEZEN JULLIE !”, schreeuwt m’n vader. Dus we rennen maar snel weg, want als hij boos is wil je hem niet meemaken.. Eenmaal aangekomen in mijn kamer barsten we in lachen uit. “Maar we moeten wel een liedje zingen voor school, ‘Mr. Know It All’ van Kelly Clarkson toch ?”, zegt ze nog steeds verward. “Ja, maar ik wil niet zingen hier..”, zeg ik zuchtend. “Waarom niet ?”, zegt Tess verbaasd. “Nou, straks horen de jongens ons ofzo..”, zeg ik terwijl ik begin te blozen. “Sinds wanneer maak jij je druk om wat anderen vinden ?”, zegt ze. Dat is een goeie, ik trek me nooit wat aan van anderen.. “Nouja, uhm, weet ik niet”, mompel ik. “I guess someone in this room is in love, and it’s not me !”, zegt ze op een plagende toon. Dit zorgt er alleen maar voor dat ik nog roder word, dus ik verstop mijn hoofd in mijn kussen. “Wow, heb ik gelijk ?!”, zegt ze, nog verbaasder. Zou ze gelijk hebben.. zou ik echt zo erg verliefd zijn ?



hello peeeepz (: zijn jullie vandaag zo lief om mij een reactie te geven ? (: daar hou ik van :D ik ga nog even goed voor geschiedenis leren, en dan weer verder schrijven ! dus waarschijnlijk nog een stukje vanavond. (flower) xxxxxx

Reageer (4)

  • LondonFreak

    Veel succes met geschiedenis en schrijf dan maar snel verder ;) en jaaaaaaa ze is verliefd ;p

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    sneel veerder (H)

    1 decennium geleden
  • LittleMixer

    Jaaaa! En ik hoop dat er vanavond nog één komt!

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    JAAAAAAAAAAAAA, she is in love(H) (dit is het bewijs dat ik lief ben want ik geef een reactie:D). heb meelij met je dat je moet leren, hoop dat je snellllll klaar bent want ik wil nog een stukie :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen