hey, hier is het 2de hoofdstuk, de volgende hoofdstukken zal diegolunaluv ook mee schrijven (flower)

x
ps: als jullie tips hebben geef ze dan pleez? Alles helpt :)

Nadat Harry naar me had gelachen was ik helemaal in de wolken, Het kon ook zijn dat hij gewoon naar een ander meisje lachte, en dat hij me niet eens zag, maar de gedachte dat hij me zag doet me goed. Dus die hou ik! One Direction zong het laatste liedje met dat kind op het podium. What makes you beautiful. Dat nijlpaard, die menselijke zeekoe, pff, ik kende haar niet eens maar ik mocht haar nu al niet. Hoe ze daar stond, zo zelfvoldaan, alsof ze heel wat was! Brr, ik kreeg er koude rillingen van. Toen het nummer af was gelopen kwam er een heel hard applaus voor de jongens! 'Thanks guys, we love ya'll' Riep Niall met z'n heerlijk Ierse accent. Ze kregen een nog harder applaus, en er werd ook flink gegild. De zaal liep langzaam leeg. Ik bleef als een van de laatste over. 'Hey you, can you wait a second? Vroeg iemand met een Engels accent. Ik draaide me om, waarbij ik meteen m'n haar over m'n schouder gooide. 'The way that you flip your hair gets me overwelmd' Zong Harry vrolijk. Ik grinnikte zachtjes, wat uiteindelijk overliep in hard lachen. 'No, really. I mean it.' Zei Harry met een stalen gezicht. 'Oke, but what do you want to say to me?' 'You're special' Antwoordt Harry met een lieve glimlach. 'You're kidding me right?' Vraag ik ongeloofig aan hem. 'No, you've got something around you that makes you really special en beautiful' Wauw, droomde ik nou.. 'Thank you Harry' 'Whats you're name?' 'Floor, and yours?' Grapte ik. Kennelijk vond hij dat heel erg grappig, want hij barstte meteen in lachen uit. 'What?' Ik keek hem verbaasd aan. 'You' Hikte hij nog na van het lachen. 'Whats wrong with me?' Vroeg ik een beetje beledigt aan hem, oke hij is dan wel een enorm knappe superster, maar hij mag me niet beledigen! 'There's nothing wrong with you, you said just something funny, relax babe.' Ik ontspande weer een beetje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen