Foto bij Hoofdstuk 10'

“Aarde aan Ella ?”, hoor ik Tess roepen terwijl ze met haar handen voor mijn ogen zwaait. Oeps, ik was dus echt aan het dromen. “Ik ben er weer..”, zeg ik grinnikend. “YES ! Volgens mij was je een beetje in de zevende hemel”, lacht ze. Ik mompelde iets onverstaanbaars en wende mijn blik af, naar de grond. “Ja, dit MOET je me nog eens uitleggen dametje !”, gilt Tess enthousiast. “Ja, doe ik nog wel, ooit..”, zeg ik, en ooit mompelde ik er nog wat achter aan. “JA DAT DOE JIJ NOG WEL OOIT !”, gilt ze heeeel hard. “dus Mr. Know It All he ?”, zeg ik in de hoop het onderwerp te veranderen. Gelukkig lukt het, want zo knikt enthousiast naar me. “Maar we mochten ook ‘Boyfriend’ van JB doen ! Omdat jij goed kan rappen enzo..”, zegt ze lachend. “OMG JA, WE DOEN DIE !”, schreeuw ik blij. Ik ben gelijk stil als ik weer geschreeuw hoor uit de kamer naast ons, dit keer de stem van Simon. Ik zucht even diep en start de karaoke op van ‘Boyfriend’. Zo zitten we samen te zingen en te rappen, maar vooral veel te lachen. Maar het klonk denk ik best wel goed, want ik geef toe, ik kan best wel rappen, en Tess heeft een hele mooie stem. Het liedje was afgelopen en we horen geklap achter ons. En ja hoor, daar staat Harry met Zayn. “Dat was echt goed !”, zegt Zayn enthousiast. “Dat zal wel, maar wat zeiden ze tegen jullie ?”, vraag ik omdat ik nieuwsgierig was, en omdat ik een ander onderwerp wou. “Nou, omdat ik de oorzaak was van de oorlog tussen jou, mij en Harry, en de oorzaak van het HELE kussengevecht, moet ik die kamer uit”, zegt Zayn grijnzend. O nee ik voel het al aankomen, straks moet Harry weg ! “En daarom moeten Louis en ik ruilen..”, maakt hij zijn zin af. O MIJN GOD GELUKKIG MAAR ! Per ongeluk zucht ik opgelucht, en voel daarna gelijk een por tussen mijn ribben, afkomstig van Tess. “Maar, ik ben ook wel lekker warm hoor”, grijnst Zayn. “Tja, dat geloof ik wel !”, zeg ik met een knipoog. “Heel leuk dit jongens, maar ik wil Ella even onder 4 ogen spreken..”, zegt ze met een veelbetekenende blik in haar ogen. Ik heb al zo’n gevoel waar dit over zal gaan.


Pfff, dat leren lukt dus ook echt niet ! Waarom is geschiedenis dan ook zo saai ?! :S maar goed. OMG xximkexx,
briittaaaaa
, Biancalove1D en JulesXxx412 zijn allemaal heeeeel lief ! (flower) xxxxxx

Reageer (3)

  • xximkexx

    YEAH, ik ben lief :D. maar jij bent ok liefffffffff (H)(denk ik(srry ken je nie zo goed :D)). ik denk trouwens dat ze geschiedenis extra saai maken om ons te zien lijden(huil), leraren zijn evil (duivel)hoop dat je een goed cijfer haalt(Y)(dus succes met leren)
    en als je tijd heb voor nog een stukje zou da fijn zijn(H)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Dankjeee :) Jij bent ook heel lief hoor (H)
    @JulesXxx412 zo een toets wil ik ook wel :) dan leer ik idd met heel veel plezier :D:D

    1 decennium geleden
  • LondonFreak

    Dank je jij bent ook zeer lief (flower)(H) en ik denk dat moest je leraar een toets geven over de geschiedenis van one direction je dat nu wel met veel plezier zou leren ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen