Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Exarchopoulos

    ILOVEIT.;D

    1 decennium geleden
  • xilsepicox

    Omfg.. zooo veat..
    je moet niet gaan zeiken dat dit amateur is...
    Udo udo udo, wie krijgt er hier een kudo??
    Ik. want ja ik ben zo geweldig.. nee grapje!~Jij natuurlijk wijfie <3

    hoe durf je hier te stoppen.. nu ga ik je stiekem haten.
    nee zal ik nooooit doen.
    of toch wel?
    nee..
    okee maar je moet veder schrijven...
    ik verplicht het je !
    ik zit lekker naast je. whahahwhaha


    XxJWz

    1 decennium geleden
  • SidneyBieber

    woeehoeoeeee snel vederrr!!!

    1 decennium geleden
  • Pretended

    Whaaah,,
    Een nieuw deeltje, endlich.
    Sorry haat aan duits maar dat woord blijft altijd hangen.
    Ik ging gillen toen ik zag dat je een nieuw deeltje had geplaatst, mijn vader kon het niet waarderen, maar dat kan me niet schelen want ik hou van je verhaal!

    1 decennium geleden
  • MevrStyles

    Omg; IK WAS ECHT ZO BLIJ DAT ER WEER EEN DEELTJE WAS, DAT IK SPONTAAN BEGON TE DANSEN.
    Toen kreeg ik het woord 'debiel' naar mijn hoofd geslingerd van mijn broer -hij ligt in mijn kamer de joepie te lezen-, maar voor 1 keer trok ik mij dat niet aan, daar was ik stiekem veel te blij voor.
    (die vette woordjes zijn zo schattig, net drolletjes (: -Oké, drolletjes; yeah right-)
    && IK WIST HET VAN LIAM, HA (:
    Gewoon omdat ik goed ben (:
    Dat is niet waar. Ik heb een air.
    Ook niet waar. Ik heb sóms een air, maar dan gewoon voor de grap eh (:
    Sorry; ik ben heel de dag al keimegahyperactiefenvrolijk aan het doen, omdat ik vanavond met mijn nicht naar de cinema ga -the hunger games- en ik heb mijn nicht al keilang niet meer gezien -4 dagen-, dusja.
    Snelverder !
    The reason for that smile on my face? That's you!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen