Foto bij Home Sweet Home

Haha, naaistreek van Louis -> roze lakens
Oh, en ik weet dat Liam geen rijbewijs heeft, maar in mijn verhaal lekker wel (want het is de toekomst! Als we nou allemaal een beetje gedult hebben, komt het nog wel goed Mwoehahaha!!!! )

7 abootjes al!! Welkom nieuwe mensen!

En nu het minder goede nieuws: ik weet niet of het mij lukt om elke dag een nieuw hoofdstukje online te zetten, maar ik doe mijn best

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • xStilinski

    'de jongen die bleef leven?" xD das een andere Harry, muts! EN WAAROM NOU GEEN LARRY PORN DAN?? GRRRRRRRrr..............
    zoals ik al had gezegd, zag ik NIall en Zayn al voor me als inbrekersxD en dan gaat alles mis, want Niall kan zich nooit concentreren enzo. Hij kan nieteens onthouden hoevaak ze 'na'moesten zingen:S Da fuq? Niet dat ik iets tegen hem heb hoor! Hij is zo schattig!(H)
    anyway, jij moet snel verder, want ik weet waar je huis woont, je bed slaapt etc. Sterker nog, als ik wil kan ik je nu vermooorden want je zit tegenover me(duivel) Maar dat doe ik niet, want dan kan ik niet meer genieten van dit verhaal. Want het is heel leuk. Als jij nou ook eens zulke lange reacties zou plaatsen onder MIJN verhalen, beloof ik je dat ik je niet zal vermoorden (voorlopig) Deal??
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen